Twankala Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ten eerste: Ik heb sinds kort ook een PS3, en ik heb daarbij het spel DIRT. Ik probeer dan om online te gaan racen, maar als ik daar kijk, kan ik het nergens vinden. Ik zie alleen maar iets van Voting staan ofzo. Weet iemand wat ik dan moet doen? En de tweede vraag: Ik heb nog van de PS2 een stuur: Logitech Driving Force. Op de PS2 had je toen veel tegenstand, en was het sturen redelijk zwaar. Maar op de PS3 stuurt hij heel licht, en geeft nauwelijks tegenstand. Weet iemand of het aan de instellingen ofzo licht of dan ik aan een nieuw stuur moet... Bewerkt: 9 december 2007 door Twankala Reageren
Twankala Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Achter de tweede vraag ben ik achtergekomen, alleen zou iemand nog kunnen helpen met de eerste vraag? Reageren
michael50000 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik heb het spel niet maar als het kan helpen voting=stemmen op Call Of duty kan je zo ook stemmen op een andere map Reageren
Twankala Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik heb het spel niet maar als het kan helpenvoting=stemmen op Call Of duty kan je zo ook stemmen op een andere map Tja.. maar ik wil gaan spelen online. Niet stemmen.. Wel bedankt voor de moeite. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik heb het spel niet maar als het kan helpenvoting=stemmen op Call Of duty kan je zo ook stemmen op een andere map Tja.. maar ik wil gaan spelen online. Niet stemmen.. Wel bedankt voor de moeite. Probeer gewoon op van alles te klikken in het onderdeel multiplayer. Maar weet je wel zeker dat je ps3 verbinding heeft met internet? dit kan je testen door even het internetbrowser te starten en een site te openen of door iets uit de playstation store te downloaden. Reageren
Twankala Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik heb het spel niet maar als het kan helpenvoting=stemmen op Call Of duty kan je zo ook stemmen op een andere map Tja.. maar ik wil gaan spelen online. Niet stemmen.. Wel bedankt voor de moeite. Probeer gewoon op van alles te klikken in het onderdeel multiplayer. Maar weet je wel zeker dat je ps3 verbinding heeft met internet? dit kan je testen door even het internetbrowser te starten en een site te openen of door iets uit de playstation store te downloaden. Ik heb 100% zeker internetverbinding. Ik heb ook al de demo van blazing angels online gespeeld. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Dan weet ik het ook niet, ik kan ook niet weten waar jij allemaal op klikt bij het proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.