Jump to content

Moet ik om toestemming vragen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :dans:

ik ben vanplan om een simpele mod te gaan maken gezicht en kleding enzo van CJ veranderen.

Moet ik daar nog ergens voor toestemming vragen?

Want ik heb gelezen ergens dat je als je een auto mod dan moet je wel ergens om toestemming vragen.

Dus moet ik ook toestemming vragen om het gezicht en kleding van CJ te modden? :D

Geplaatst:

Nee dat hoeft niet persee hoor , je hoeft alleen toestemming te vragen als je iemand anders zijn of haar mod veranderd. Als je een nieuwe eigen ge maakte mod wil maken , hoef je daar geen toestemming voor te vragen. ;)

Geplaatst:
Nee dat hoeft niet persee hoor , je hoeft alleen toestemming te vragen als je iemand anders zijn of haar mod veranderd. Als je een nieuwe eigen ge maakte mod wil maken , hoef je daar geen toestemming voor te vragen. ;)

Oke bedankt ik ga meteen beginnen......>>>>

Geplaatst: (bewerkt)

Even een verbetering, je mag het idd veranderen maar je mag het dan niet publiceren en uitgeven!

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:

Niet helemaal waar.... Zolang je niets gebruikt wat door andere mensen (buiten Rockstar) is gemaakt, mag je het uitgeven. Als je bepaalde onderdelen gebruikt die door andere (buiten Rockstar) gemaakt zijn, moet je voor publicatie eerst toestemming vragen aan de makers van de mod die je gebruikt hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...