.:TOM:. Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Hallo, Ik ben eens aan de slag gegaan met photoshop en wat tuts beken en ik ben tot deze outcome gekomen ik zou si willen weten was julllie er van vinden. (deze sg is gemaakt door men broer en wil wete of ie goed is) Gratz Broer van tom Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Wtf ^^ Men broer is op me account gegaan en dat gepost Hij is dood Tom Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 grappige broer heb jij je sig is wel mooi gemaakt alleen de tekst vind ik niet zo goed passen bij het plaatje het is precies arabisch of zo een 8/10 Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 29 november 2007 Rapport Geplaatst: 29 november 2007 (bewerkt) Omdat je volgens mij Jeroen ( ja toch ) ? heet krijg je van mij een 10 Nee even serieus (A), IK vind hem persoonlijk been beetje te leeg... Ik zou de render ( prince of percia ) in het midden zetten zodat het plaatje al meteen veel beter en positiever oogt . Die witte strepen er doorheen zijn nét teveel, nu lijkt het een beetje slordig. Ik vind die explosie erg leuk gedaan. Ik zou het plaatje in het midden zetten en nog een paar effecten gebruiken om de zijkant op te vullen met een beetje outer glow, smudge.. Verder die witte strepen beetje aanpassen Suc6. ~~ Jeforce Bewerkt: 29 november 2007 door JeFoRcE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.