Jump to content

Ik heb een fout gevonden in GTA VICE CITY

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik Heb een fout ondekt bij Gta Vice City, Ik kan onder de Zee spiegel rijden ;);) :o :huh: :o Ik heb een paar screenshots gemaakt en een filmpje met fraps, ik heb trouwens ook de ulitimate trainer geinstaleerd....komt het mischien hierdoor????

post-3-1081613673.jpg

Geplaatst:

Is het overal zo? Als het zo is, moet je even de trainer verwijderen, als het nog zo is weet ik het niet waar het aan ligt, als het niet meer gebeurt, ligt het aan je trainer.

Geplaatst:
Is het overal zo? Als het zo is, moet je even de trainer verwijderen, als het nog zo is weet ik het niet waar het aan ligt, als het niet meer gebeurt, ligt het aan je trainer.

Ik vind het wel grappig, als je in het diepe valt dan krijg je er een stunt score voor ;););) Triple stunt score ofzo

best grappig

Geplaatst:
Kan je helemaal onder het water rijden? Val je een keer door de grond?

je kan een klein gedeelde, op zand en op rotsen

Geplaatst:
Wel cool ja, maar ook raar! :lol: :blink:

Ja echt heel dubbelzinnig ik ben benieuwd of iemand anders het ook heeft!!!

Geplaatst:
Ik heb alleen vice city op playstation, ik kon heel ver lopen in het water bij de boatyard! kan jij er ook lopent in?

Heb ik nog niet geprobeerd!!! Zal het effe proberen

!!!

Geplaatst:
Heb je mods geinstalleerd ofzo???

Wel grappig juist!

Nee ik hebgeen MOD geinstaleerd, Alleen de Ulitimate Trainer!

EDIT!: Ik heb ook een filmpje met Fraps gemaakt, waarbij je kunt zien dat ik bij de haven (waar die 2 speedboten liggen) naar beneden rij. Je kunt dan zeg maar de hele onderkant van GTA Vice City zien!!! Mag en kan dat ook op de site. Zo ja, hoe moet ik dat uploaden????????

EDIT!:zie hier het screen shot!

post-3-1081672909.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik Heb een fout ondekt bij Gta Vice City, Ik kan onder de Zee spiegel rijden ;);) :o :huh: :o Ik heb een paar screenshots gemaakt en een filmpje met fraps, ik heb trouwens ook de ulitimate trainer geinstaleerd....komt het mischien hierdoor????

haha die swat mensen verdrinken meteen. wel een goed trucje om ze te doden ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...