8-Ball Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Ik denk dat het aan die trainer ligt! :lol: wel grappig! Reageren
Siender Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Geplaatst: 1 mei 2004 Ik denk dat het aan die trainer ligt! :lol: wel grappig! ik vind het ook wel grappig Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 mei 2004 Rapport Geplaatst: 1 mei 2004 Het is wel grappig maar het hoort niet! Reageren
broodkorst Geplaatst: 2 mei 2004 Rapport Geplaatst: 2 mei 2004 jammer.. met de heli werkt het neit Reageren
Ironfist Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 heb je solid granit car aan staan?(default: shift+2) dan word je auto kei zwaar en zink je in water en kan je onder water rijden...ook kan je autos heel hard van de baan rammen Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 heb je solid granit car aan staan?(default: shift+2)dan word je auto kei zwaar en zink je in water en kan je onder water rijden...ook kan je autos heel hard van de baan rammen Nee deze optie heb ik neit aan staan Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik wel ik vind het best geinig :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 in de trainet staat ook een code dat je in het water kan rijden, dathad ik gedaan, of heb je het altijd als je de trainer opstart en geen code doet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.