vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) heyy ik heb een irritante probleem. als ik gta vice city wilt spelen dus start game dan doet me muis het opeens niet. als ik bij main menu van het spel ben dan doet hij het wel maar zodra ik wil spelen dan doet hij het opeens niet <_< kan iemand mij helpen. ik zou het erg op prijs stellen Bewerkt: 10 januari 2005 door vice man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik gooi dit topic in ieder geval naar het GTA VC subforum, waar het thuishoort. Het probleem dat de muis het ineens niet werkt had ik toevallig laatst ook een keer. Ik heb toen bij de controls gekeken, waarna bleek dat de muis was uitgeschakeld. Ik kon hem dus simpelweg weer inschakelen. Zal wel een bug zijn, misschien heb jij ditzelfde probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) hey ik heb gekeken bij controlls en dan bij mouse settings . dit stond er: [ invert mouse vertically / off ] [ mouse controlled steering / off ] ik heb ze toen allebei op [ on ] gezet maar nog steeds hij doet het niet Bewerkt: 10 januari 2005 door vice man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik ga zo kijken, je hoort nog van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 invert mouse vertically en mouse controlled steering horen beide op 'off' te staan. invert mouse vertically verandert de manier waarop je de met de muis naar boven en benden kan kijken, en mouse controlled steering zorgt ervoor dat je ook met de muis kan sturen in een auto. Heb je in de Controller setup de controls op 'classic' staan? Zo ja, dan moet je hier even op klikken, zodat er 'standard' staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 hey hij stond en staat altijd al op standaard maar nog steeds het probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dat ligt niet aan je vc of hoe het is ingesteld maar je hebt bij windows ofzo ingesteld dat bij dat soort spellen je muis op het bureablad blijft ofzo en dan niet kan gebruike, ik had eerst ook ziets mar ik had het verandert en nu doetie het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 kan jij mij dan mischien vertellen hoe ik dat kan veranderen ? a.u.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb ff gekeken naar mijn instellingen... Maar goed ik heb heel anders computer dan andere, helemaal omgebouwd dus ik kan je niet 1,2,3 vertellen waar je heen moet en je kan aan *RIP*Rea ook vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dit vind ik nu wel raar. :huh: Als je VC aan het spelen bent dan doet je muis het niet ineens. Maar ik denk dat ik het nu weet. Kijk bij jou CONFIGURATIE scherm eens dan moet je ergens bij spel-opties kijken en daar staat misschien of je muis bij CD-spellen UN-locked is. Als het niet zo is, dan kan het aan de cd zitten of je kan hem opnieuw installeren. Als het dan niet doet ligt het aan de cd-rom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 sorry hoor maar ik kan de optie ( spel opties ) echt niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Misschien dat je dan kan kijken bij, Spel-Besturingen. Dan kan je controle doen op alles, en misschien dat ze een fout vinden?! In ieder geval zou ik proberen om te re-installen. Bewerkt: 10 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Dit vind ik nu wel raar. :huh: Als je VC aan het spelen bent dan doet je muis het niet ineens. Maar ik denk dat ik het nu weet. Kijk bij jou CONFIGURATIE scherm eens dan moet je ergens bij spel-opties kijken en daar staat misschien of je muis bij CD-spellen UN-locked is. Als het niet zo is, dan kan het aan de cd zitten of je kan hem opnieuw installeren. Als het dan niet doet ligt het aan de cd-rom. Yup zo moet het ja maar heb je hem gedownload ofzo, misschien is dat het wel want downloads leveren wel vaker problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Als hij het heeft gedownload kan het een Trial Version zijn. Stel dat in de Trial Version geen muis-opties zijn, dan heeft i wel een probleem. Maar ik denk toch dat hij VC gewoon gekocht heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ff wachten tot hij zegt ofie hem heeft gekocht of gedownload dan mar je kan hem ook opnieuw installere en dan doetie het misschein wel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.