Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Trial Version bestaat als het goed is niet eens Maar hij kan wel gewoon het hele spel gedownload hebben maar dan is het nog altijd warez en daar mogen we je dan niet mee helpen Reageren
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) De trial version bestaat! = er zijn een hoop dingen die en niet doen zoals, auto's kan je der niet in. cheats werken niet. op de brommers kan je niet heel vice city kan je niet spelen en naartoe gaan. sommige wapens doen het niet. en nog veel meer. <_< Maar daarom is het zo saai dat ik dacht van dat ik het ga kopen. B) Bewerkt: 10 januari 2005 door spijkertje Reageren
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 hey jongens bedankt voor jullie reacties maar ik heb het al gefixt ik moest wat instellen bij toegangelijkheid opties Reageren
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Oké! :rolleyes: Zoals altijd eindigt het goed op het GTAforum! :lol: Reageren
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 nou ik dacht dat ik hem opgelost had. nu heb ik het probleem weer. ik word er echt .....ziek van :angry: Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 nou ik dacht dat ik hem opgelost had. nu heb ik het probleem weer. ik word er echt .....ziek van :angry: Je moet naar Configuratiescherm> Systeem> Hardware> Apparaatbeheer> en dan zoeken naar> Muizen en andere aanwijsapparaten. Ga daar maar eens rond kijken, Reageren
-Spijker- Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Oké, het ligt niet aan het spel of aan de CD-opties. Het kan zijn dat er iets mis is met de muis. Je kan je muis controleren bij spelletjes, alleen helaas weet ik niet zo goed meer hoe! Reageren
vice man Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik heb daar al gekeken maar nog steeds niet. als ik kijk bij eigenschappen van mijn muis en dan bij details dan staat hij op : aparaatinstantie-id. moet ik dat mischien veranderen ? bijvoorbeeld naar : hardware-id??? Reageren
Rea Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 koop een nieuwe muis van 5 euro en kijk ofzie het dan doet, alsie het dan wel doet ligt het aan je muis he Reageren
-Spijker- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ja doei!! Of ik hem was zou ik nooit een nieuwe muis kopen. Probeer GTA:VC opnieuw te installeren. Wat ik nog niet weet is, doet je muis het bijvoorbeeld op het internet of andere CD-spellen? Als die het niet doet, dat moet je maar wel een nieuwe muis kopen. Of het kan zijn dat er iets mis is met de MUIS systeem in de computer. Ik geef je deze tips mee! 1: Probeer GTA:vc te re-installen 2: Probeer te kijken bij controls in het con. scherm 3: Koop een nieuwe muis Doen deze het NIET zelfs niet als je een muis koopt?! Dan heb je een probleem, het kan zijn dat het met de systeem is of met de Hardware die je NIET kan repareren. Reageren
zeg ik niet Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 staat het spel niet in clasic controls :lolsign: :wasntme: :kickass: :gtasign: :jorizsign: Reageren
-Spijker- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Hij zei dat het ook niet lukte. Reageren
zeg ik niet Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 sorry niet gezien :huh: :blink: Reageren
zeg ik niet Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) heb je een laser muis of een met bal :ph34r: Bewerkt: 11 januari 2005 door zeg ik niet Reageren
-Spijker- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) NIET dubbelposten graag! Bewerkt: 11 januari 2005 door spijkertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.