claud Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Millie perkins is nooit thuis. Ik heb 24 uren gewacht en ze word telkens boos als ik daar sta want het is telkens: progress with millie-. dus ik kan het spel niet voltooien want niet 1 vriendin is thuis. weet iemand hoe je anders een keycard krijgt? wil die het dan please melden. Reageren
tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Allereerst, welkom op ons forum, claud! Is me dat een blunder, ik had de laatste lettertjes niet gezien . Je topic staat hier eigenlijk nogal fout, je kan het best bij SA: Missie hulp zetten. En om op je vraag te antwoorden, jekan altijd eens hier kijken om te zien wanneer Millie thuis is. Lukt het niet, kan je nog altijd een savegame aanvragen in een van onze fora(of forums, ik weet het niet). Bewerkt: 24 november 2007 door tjoef Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Lees >>dit<< is. @ Ik moet echt sneller typen... Bewerkt: 24 november 2007 door Southpark Cows Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Uit me hoofd weet ik dat Millie Perkins elke dag van 12:00 uur tot 22:00 uur thuis is , om die tijd moet er een rode marker voor haar huisje komen te staan om met haar te daten. Succes. Reageren
claud Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Allereerst, welkom op ons forum, claud!Je topic staat hier eigenlijk nogal fout, je kan het best bij SA: Missie hulp zetten. En om op je vraag te antwoorden, jekan altijd eens hier kijken om te zien wanneer Millie thuis is. Lukt het niet, kan je nog altijd een savegame aanvragen in een van onze fora(of forums, ik weet het niet). sorry maar ze is er om die tijd niet echt nooit en m'n game is op de ps2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dan zou het kunnen zijn dat je haar een keer hebt geslagen of iets dergelijks , dan is het helaas uit tussen Carl en Millie Perkins. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Millie is wel thuis, ze wil je gewoon niet. Waarschijnlijk komt dit omdat je te weinig sex apppeal hebt. Je kan dit op enkele manieren verhogen. Je kan de 50 Oysters verzamelen, dan zullen alle vriendinnen je sexy vinden. Je kan het best in een mooie auto rijden Een mooi kapsel, wat tatoos of mooie kledij spreekt haar ook aan. Om gemakkelijk wat procenten bij te krijgen kan je ook het Gimp Suit aantrekken, dan zal je seks hebben met haar, en is dit een geslaagde date! Ook kan je een cadeatje voor haar meebrengen, zoals een Dildo, Vibrator of wat bloemen. Daar zijn de vrouwen in SA altijd blij mee. Om snel aan Millie's keycard te geraken kan je haar ook vermoorden, dan kan je inbreken bij haar thuis en de keycard nemen. Maar pas op: dan kan je nooit meer met Millie daten! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Het kan ook wezen dat je Millie Perkins een keer naar een Restaurant hebt toe gebracht waar ze niet wil eten , en het kan ook zijn dat je een keer met haar moest rijden en dat je in het verkeerde gebied hebt gereden. Dat kun je oplossen door een een aantal keer te saven , dan wil ze als het goed is weer met je daten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.