Ottoman 47 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Hoe gaat dat ding ik heb het gedownload maar ik snap er niks van >>> Door Wazuup: Moved naar SCM hulp.<<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Zoek je mod op die je wilt instaleren ( meestal is dat in mijn documenten ) en blijf op next klikken , nu zal GTA San Andreas Mission Builder de mod instaleren. En als het je echt niet lukt dan kun je het ook altijd nog doen met IMG Tool 2 ,hier kun je IMG Tool 2 downloaden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ten eerste raad ik je aan om SannyBuilder te gebruiken. Dat is veel duidelijker. Voor een tutorial over Missionbuilder, klik hier Voor verscheidene tutorials over SannyBuilder, klik hier. Succes! Reageren
boome Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 heey,, de mot is bij mij wel geïnstalleerd maar waar kan ik hem nu vinden ??? Reageren
Tjerk Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Euh... misschien in Gta San Andreas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.