erco Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Hoi..Ik ben nu momenteel bij het missie The exchange..ik heb alle empire states in mijn bezit.Maar ze hebben het op wikigta overde empirebuilding. Kan iemand me uitleggen wat je met de emopirebuilding kunt doen? Alvast bedankt, erco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Met EmpireBuilding kun je gebouwen overnemen van de Biker Gang , de Sharks , en de Cholos door een voertuig kapot te schieten die voor het gebouw staat. Als je dat gedaan hebt schiet je elke Gangster neer met een rode pijl boven zijn hoofd die je maar ziet , en in het gebouw schiet of slaat je alle spullen kapot. En dood nog eventueel de overige Gangsters als die aanwezig zijn , dan is het gebouw van jou en krijg je een beloning van $ 1000 tot en met $ 2000. Dan kun je als je genoeg geld hebt het gebouw kopen en laten verbouwen in het klein , middelmatig , en groot. Ik hoop dat je nu meer weet. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Ik moet nog iets bijvoegen: Je kunt je empire sites verbouwen in Extortion, Loan Shark, Pimping, Drug Running, Smuggling en Robbery en die kun je dus allemaal in Small, Medium en Large verbouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Als je verder een goede uitleg met screens wil hebben , kun je dit topic beter door lezen. Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe EmpireBuilding in zijn werk gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.