IceCream93 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ik heb via een mod site kleren gedownload ik doe player.img open met img tool en zet ik ze erin en als ik in de spel inga zitten de kleren er niet in of als ik naar een winkel ga of in me huis in de gardraobe er zit ook altijd een bestandje met thumbs.db ik weet niet wat ik met die bestandje moet doen dus die zet ik er nooit bij kan iemand me helpen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Kijk eens in de map gta3.img met IMG Tool 2 , want dat is de map waar de meeste bestandjes vervangen moeten worden met mods. Bewerkt: 24 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 @DaH: Nee, de kleren móéten in player.img @topicstarter: Heb je de bestanden wel eerst verwijdert, daarna de mod bestanden toegevoegd en uiteindelijk gerebuilt? Greetz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Je hoeft ze niet persee te verwijderen , je kan de bestandjes ook overschijven. Dat scheeld weer wat werk. Reageren
IceCream93 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 IK HEB ZE TOEGEVOEGD + ARCHIEVE GEREBUILD .. EN WAT IS THUMBS.DB DAN?? die staat er steeds bij Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 IK HEB ZE TOEGEVOEGD + ARCHIEVE GEREBUILD .. EN WAT IS THUMBS.DB DAN?? die staat er steeds bij Gewoon verwijderen, is niets belangrijks. Maar hoezo laat je die screen zien? Want dat is als je hem laad. Rebuilt hem nog eens en check dan of ie het wel doet Greetz Reageren
IceCream93 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 IK HEB ZE TOEGEVOEGD + ARCHIEVE GEREBUILD .. EN WAT IS THUMBS.DB DAN?? die staat er steeds bij Gewoon verwijderen, is niets belangrijks. Maar hoezo laat je die screen zien? Want dat is als je hem laad. Rebuilt hem nog eens en check dan of ie het wel doet Greetz waar moet ik ze hebben dan?? in de winkel ? of in me gaordarobe maar als ik in me gaordabode kyk staat er binco en zip en ik weet niet waar deze kleren die ik heb toegevoegd bij hoort Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Als het goed is staat dat in de readme. Als je die niet begrijpt, post hem anders even hier, misschien dat wij er wel wijs uit worden Greetz Reageren
IceCream93 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Als het goed is staat dat in de readme. Als je die niet begrijpt, post hem anders even hier, misschien dat wij er wel wijs uit worden Greetz OK BIJ DE MEESTE STAAT ER GEEN README BIJ MAAR bij 1tj en het gaat als volgt Ersteinmal bedanke ich mich fürs runterladen! So ok dann kommen wir mal zur Installation Kopiert die "watchzip1.txd" per Image Tool in euer player.img, macht vorher eine Sicherung der Datei eures player.img! Meine Rolex Uhr ersetzt die Blaue Uhr von Zip. Bitte nicht so hart mit den kommis,bin ja erst 12 und ein Anfänger ;-). Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Heb je de missie nine's en ak's gedaan? dan gan ProLaps, SubUrban en Binco open! Reageren
K.O. Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ersteinmal bedanke ich mich fürs runterladen!So ok dann kommen wir mal zur Installation Kopiert die "watchzip1.txd" per Image Tool in euer player.img, macht vorher eine Sicherung der Datei eures player.img! Meine Rolex Uhr ersetzt die Blaue Uhr von Zip. Bitte nicht so hart mit den kommis,bin ja erst 12 und ein Anfänger ;-). Dit betekent dat dit Rolex horloge 'het blauwe horloge' van de Zip vervangt. Je moet dus even naar de ZIP gaan en dan bij 't blauwe horloge' kopen. Vreemd dat er bij de andere mods geen readme staat, maar die .txd-bestanden hebben als het goed is een naam waaraan je kunt afleiden welk 'kledingsstuk' je vervangt. Post anders even de namen van die bestanden, dan zien we zo waar je ze kunt halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.