Rullez Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik ben weer aan het knutselen geweest. Ik vind hem zelf er goed gelukt. En jullie? Reageren
Rivel Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Leuk gemaakt Rullez, lijkt precies op verf op een steen. Enkele - punten: Vind hem wat effectloos hij lijkt saai om een tijdje naar te kijken, ook zou ik de kleuren iets wilder pakken, neem er rood bij ofzo, het font is wel goed gevonden. Ik zou zo zeggen, KUTGW. Ik geef hem een 7/10 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik vind de sig opzig wel mooi, de blauwe kleur past goed bij de sig, want die pokemon is ook een waterpokemon. Die pokemon ziet er goed uit op die sig, alleen vindt ik jammer dat je alleen zijn rug en zijn gezicht ziet. Alleen ik zou het mooier vinden als de sig wat kleiner zou zijn. Maar ik vindt dat je het goed heb gedaan Rullez. Een cijfer maar? 8/8. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik vindt deze signature van jou wat minder. Het is zo simpel om het zo maar te zeggen. Het is render erop, kleuren pakken met de eyedropper en wat filters. En de tekst is te donker voor de sig. De kleuren zijn dan wel weer goed. En Cut Out is ook goed geplaatst. 63% Reageren
Rullez Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Leuk gemaakt Rullez, lijkt precies op verf op een steen. Enkele - punten: Vind hem wat effectloos hij lijkt saai om een tijdje naar te kijken, ook zou ik de kleuren iets wilder pakken, neem er rood bij ofzo, het font is wel goed gevonden. Ik zou zo zeggen, KUTGW. Ik geef hem een 7/10 Ik had juist voor kleuren gekozen die juist bij elkaar passen. Zelf houd ik al niet erg van velle kleuren. Dus ga ik al helmaal geen rood en blauw mixen. Maar toch bedankt voor je rate. Ik vind de sig opzig wel mooi, de blauwe kleur past goed bij de sig, want die pokemon is ook een waterpokemon. Die pokemon ziet er goed uit op die sig, alleen vindt ik jammer dat je alleen zijn rug en zijn gezicht ziet. Alleen ik zou het mooier vinden als de sig wat kleiner zou zijn. Maar ik vindt dat je het goed heb gedaan Rullez. Een cijfer maar? 8/8. Als eerste zal ik er op letten dat bij een volgende signature niet alleen de rug etc. zichtbaar zal zijn. Verder heb ik deze grootte genomen. Omdat het dan niet al te druk wordt. Ik vindt deze signature van jou wat minder. Het is zo simpel om het zo maar te zeggen. Het is render erop, kleuren pakken met de eyedropper en wat filters. En de tekst is te donker voor de sig. De kleuren zijn dan wel weer goed. En Cut Out is ook goed geplaatst.63% Ik vind hem zelf juist een van mijn betere signatures, maarja iedereen heeft zijn eigen mening. Maar welke effecten/ideeën had jij dan nog in gedachten. Bedankt voor de rates allemaal. Bewerkt: 24 november 2007 door Rullez Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik denk dat het contrast wel wat hoger mag Rullez, hij ziet er wat grauw uit. Het is wel één geheel, maar erg donker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.