Jump to content

Hoe een filmpje plaatsen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet er iemand hoe je een filmpje kunt plaatsen in een topic, zonder een link na bijv youtube?

Maar dat het filmpje dus alleen is te vinden in het topic waar je hem hebt geplaatst.

En dus verder nergens.

Want ik wil een filmpje op youtube uploaden maar dat duurt gewoon 3 kwartier en dan is hij nog niet klaar.

En het hoort maar 5 min te duren!

Ik weet zeker dat het filmpje niet te groot is qua inhoud.

Dus als iemand hier de oplossing voor weet hoor ik het graag. :D

Geplaatst:

Dat zal helaas niet gaan , je kan wel een filmpje in de Galerij zetten. Maar die zul je ook helaas moeten maken met Youtube of iets dergelijks. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je ook kunt doen is dat je hem op google video opload , of op andere sites waar je hem kan uploaden.

Edit:Misschien is het handiger dat je hem via Imageshack upload , Alleen weet ik niet of dat sneller gaat dan de vorige opgegeven ideeén.

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:
Hoe groot is jouw filmpje? Je kan het eens proberen verkleinen in Windows Movie Maker. :)

Het filmpje is 70.859 KB dit kan volgens mij nooit te groot zijn. :duh:

Geplaatst:
Hoe groot is jouw filmpje? Je kan het eens proberen verkleinen in Windows Movie Maker. :)

Het filmpje is 70.859 KB dit kan volgens mij nooit te groot zijn. :duh:

Dat is best wel groot voor een filmpje en vooral voor Youtube. Het kan dus lang duren.

Het is niet mogelijk om een filmpje in een topic te plaatsen met uitzondering van een Youtube code. De Admins van dit Forum hebben het zo gedaan dat je alleen Youtube filmpjes kan plaatsen, dus geen andere.

Probeer het eens op Rapidshare , ik denk dat het daar wel moet lukken. Aangezien ze niet alle filmpjes die ge upload zijn op de site zelf zetten , dat doet Youtube namelijk wel. :Y

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Probeer het eens op Rapidshare , ik denk dat het daar wel moet lukken. Aangezien ze niet alle filmpjes die ge upload zijn op de site zelf zetten , dat doet Youtube namelijk wel. :Y

nu eindelijk na een uur uploaden is hij klaar maar ik kan hem nergens vinden op youtube!

Hij staat wel in: MIJN VIDEOS maar ik kan hem niet afspelen en er staat bij dat het filmpje 00:00 sec duurt.

Hier klopt iets helemaal niet. :cry:

nu eindelijk na een uur uploaden is hij klaar maar ik kan hem nergens vinden op youtube!

Hij staat wel in: MIJN VIDEOS maar ik kan hem niet afspelen en er staat bij dat het filmpje 00:00 sec duurt.

Hier klopt iets helemaal niet. :cry:

Sorrey voor de dubbel post maar mijn pc deed heel traag dus dacht ik dat hij het niet deed en heb ik 2 keer ge klikt.

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Een filmpje is ook niet gelijk overal te zien als het filmpje net ge upload is , dat duurt meestal wel even. Mischien moet je morgen eens kijken of je filmpje er staat of niet. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...