Jump to content

Sa loopt vassstttt!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo

Ik ben bezig met zelf een mod aan het maken.

maar steeds als ik mijn gemaakte mod wil bekijken in de game hoe hij is geworden loopt hij vast.

Ik heb dan wel versie 2 maar ik heb hem ge patcht naar v 1.0

En nog loopt het spel vast als ik de mod wil zien die ik heb gemaakt. :clown:

Het moet kunnen want ik heb al eerder mods gemaakt die het ook daatwerkelijk deden.

maar dat is al lang terug dat ik mods heb gemaakt dus misschien doe ik iets fout.

Wie weet het probleem?

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Je doet iets fout, dat staat vast. Daarom werkt jouw mod niet en anderen wel. Maar als je ons niet vertelt wat je precies gedaan hebt aan modden, dan kunnen we ook geen mogelijke oplossing geven. Je kunt nu het beste GTA San Andreas opnieuw installeren om van de foute mod af te komen, zodat je spel weer werkt.

Geplaatst: (bewerkt)
Je doet iets fout, dat staat vast. Daarom werkt jouw mod niet en anderen wel. Maar als je ons niet vertelt wat je precies gedaan hebt aan modden, dan kunnen we ook geen mogelijke oplossing geven. Je kunt nu het beste GTA San Andreas opnieuw installeren om van de foute mod af te komen, zodat je spel weer werkt.

Eerst heb ik gta geinstaleerd en vervolgens heb ik hem gepatcht naar v 1.0.

Daarna heb ik met de img tool het gezicht van CJ uit het spel ge extract.

Daarna heb ik hem met de txd workschop geopend en opgeslagen zodat ik hem met paint kan bewerken.

Nu ik dat heb gedaan sla ik het bewerkte gezicht weer op in die map waar de andere in staan.

daarna open ik txd workschop weer en en open ik het bewerkte gezicht van CJ, en sla hem weer op als txd bestand.

Nu open ik de IMG Tool weer en replace het bewerkte gezicht van CJ.

Daarna onder command klik ik op rebuild archive en klaar.

als ik het spel aan zet om het gezicht van CJ te bekijken loopt hij vast.!!!!

En dat deed hij eerder nooit.

Dus doe ik iets fout????

Help my _O_

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Heb je die 2bestandjes wel gebruikt?Want als je sa alleen maar downgrade met de downgrader,dan kun je niet modden.Daarvoor heb je ook die 2 bestandjes nodig.Kan een vriendelijk persoon hem die geven als hij die nog niet had.Heb ze namelijk zelf niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...