Sjorszzz Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Hallo Weet iemand waar ik bijv met de IMG Tool de texures van de regendruppels kan vinden. In welke map ze staan en hoe ze heten. of hoe kan ik er achter komen? Want ik wil de regendruppels modden naar grote dikke sneeuwvlokken. Maar ik weet niet waar ik de textures of zo iets kan vinden van de regendruppels. EDIT HET GAAT OVER SAN ANDREAS.......... Reageren
gybrus Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 waarschijnlijk staan deze in de particle.txd in de map /models/. ,K Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 waarschijnlijk staan deze in de particle.txdin de map /models/. ,K Weet je ook welke van de vele plaatjes de regendruppels moeten zijn? het is nogal onduidelijk te zien Reageren
WackoX Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik denk dat dat het zelfde is al het normale water ''waterclear256'' of probeer eens ''waterwake'' uit. Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Moved naar Overige Hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.