claud Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 als je na het eten van een dikke hamburger lekker vol zit moet je maar lekker racen. (vergeet niet ook de nooit honger cheat te doen) je kan sneller rijden als cj iets eet. (vandaag ontdekt)
Bling Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Weet je zeker dat het niet gewoon toeval was? Ik heb hier namelijk eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Het is waar dat je van eten energie krijgt en dit invloed op CJ's prestaties kan hebben, maar autorijden staat hier naar mijn weten toch echt los van. Elk voertuig heeft zo z'n eigen maximum snelheid, en verder komt het gewoon op je eigen vaardigheden neer. Naar mijn weten kan eten hier geen invloed op hebben.
Gijsso Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Als je het met een race hebt getest dan kan het ook gewoon liggen aan de hoeveelheid auto's op de weg rijden en hoe je de bochten aansnijdt
Dastard Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ik geloof hier niet veel van. Aangezien je geen bewijs hebt sta ik niet achter je Zoals Bling al zei:Als je eet geeft CJ betetere prestaties,maar racen denk ik ook echt niet. Bewerkt: 24 november 2007 door Dastard
Arthis Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 als je na het eten van een dikke hamburger lekker vol zit moet je maar lekker racen. (vergeet niet ook de nooit honger cheat te doen) je kan sneller rijden als cj iets eet. (vandaag ontdekt)Hoe ben je er eigenlijk achtergekomen en heb je bewijs? Als je met een conclusie trekt mag je ook wel uitleggen hoe je tot die conclusie bent gekomen, het is namelijk niet toegestaan om zelf verzonnen dingen noch grote onzin op dit forum te posten.
claud Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ik bing naar de burger shot want ik dacht het is leuk om te eten bij het spel. Toen ging ik weer in de auto en dat ging veel sneller dan dat ik ooit in die auto gereden heb.
GekkieJ01 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Heb je er bewijs van , Video , Plaatje , Etc...? Mjaa ik denk niet dat ik het niet ga uit- proberen aangezien ik geen cheats wil gebruiken , Enzo denken de meestte leden van GtaF. Bewerkt: 24 november 2007 door gekkieJ01
Arthis Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ik bing naar de burger shot want ik dacht het is leuk om te eten bij het spel. Toen ging ik weer in de auto en dat ging veel sneller dan dat ik ooit in die auto gereden heb.waarschijnlijk had je gewoon een snelle auto te pakken.Aangezien je in het topic Super GT, Super GT vs Interfnus vertelde dat je iets had uitgevonden waarbij je de dure, dus snelle auto cheat had gebruikt, kan het goed zijn dat die bij jou game nog aan stond en dat je daarom een snelle auto tegenkwam. Je had je ontdekking mischien beter kunnen inleiden met 'zou het kunnen dat?' in plaats van: 'dit is zo'.
claud Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 jullie zullen wel gelijk hebben dat het toeval was dat de auto sneller gaat ik was vanochtend weer bezig met san andreas en ik dacht ik jat eventjes een club. Toen heb ik gechekt hoe snel die kon en ik ging opnieuw een burger eten. en ik stap in de club en ik denk dit ding gaat net als gisteren heel erg snel dus is het geen voeval meer. als je niet cheat of zo kan je het ook proberen. alleen heb ik de cheats gebruikt te overleven wie het nu nog niet geloofd meot die het zelf maar proberen
Dark_Zemy Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Hier hoef je geen speciaal topic over te maken hoor je kunt ook het beste in je oude topic verder posten Je kan het beste een mod pben. (bericht aangepast en vriendelijker gemaakt ) Bewerkt: 25 november 2007 door Dark_Zemy
claud Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hier hoef je geen speciaal topic over te maken hoor (net zoals die andere topics van je ) Je kan het beste een mod pben. ja sorrie maar m'n spel is op de ps2 >>> Door _KoE_Mzungu: Dat is geen excuus om over 1 onderwerp 2 topics aan te maken. <<<
Dark_Zemy Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Sorry dat ik niet duidelijk was Een mod kan 2 dingen betekenen: Moderator en Een Mod om je spel aan te passen ik bedoelde dus Moderator, daar bedoel ik mee je kunt Bling ofzo een bericht sturen om te zeggen dat het oude topic van je weer geopend kan worden. (ikzelf denk dat hij niet geopend word) maar dan hoef je geen speciaal topic dan over te maken (ik zie dat hij niet opslot zit ^^^^^^^^overbodig geworden) GRTZ Dark_Zemy Bewerkt: 25 november 2007 door Dark_Zemy
Gijsso Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heb je het met tijd opgemeten??? van punt a naar punt b?? Als er bochten inzaten ligt het gewoon hoe je de bochten aansnijdt en als het een regt stuk is kun je gewoon wat eerder begonnen zijn. Ik geloof er egt helemaal niets van.
Arthis Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) helemaal mee eens. En trouwens, waarom zou Rockstar zo iets onlogisch in een spel doen? want zeg nou zelf, het slaat toch helemaal nergens op dat als je hebt gegeten je auto sneller gaat . Ik weet niet of je het doorhebt maar er is helemaal niemand die je gelooft, dus ik zou als ik jou was het er gewoon maar bij laten. naar mijn idee mag op dit topic een slotje Bewerkt: 25 november 2007 door m.r.gido
Cabyon Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Volgens mij had je een betere wegligging.
Recommended Posts