Jump to content

speed met volle maag

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb het vandaag echt geprobeert en het werkte :klap: geloof je me niet probeer maar ik kan geen mods gebruiken wat ik heb het spel op de ps2

en cheats gebruik ik om te overleven

probeer het alsjeblieft want ik wil het zo graag als tip aan jullie geven

en anders kun je altijd nog geen cheats gebruiken. _O_

met vriendelijke groeten claud :cya:

Geplaatst:
geloof je me niet probeer maar ik kan geen mods gebruiken wat ik heb het spel op de ps2
Oké.. Ik heb het ook even met de PS2-versie getest: rijden in een willekeurig voertuig zonder gegeten te hebben en vervolgens dezelfde route herhalen met een paar hamburgers op. Ik moet je teleurstellen: dit had bij mij geen invloed op CJ's rijgedrag, laat staan de snelheid van het voertuig.

Waarschijnlijk was dit daarom slechts je eigen verbeelding geweest. :Y

Geplaatst:

Ik heb er mijn twijfels bij hoor het zou maar zo kunnen want ik heb ook al is zo iets mee gemaakt.

Alleen heb ik er verder niks mee gedaan. :D

Maar ik kan het me natuurlijk ook hebben verbeeld..... _O_

Geplaatst:

Dat het waarschijnlijk door verbeelding komt zijn wel het al een tijdje over eens... Met fietsen kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar ik heb geen idee hoe doordat jij eet je auto sneller wordt.

Geplaatst:

Laten we het er inderdaad maar op houden dat het gewoon verbeelding is geweest, want ik heb tot nu toe nog geen enkel (duidelijk) tegenargument gezien. Er valt veel te verbeelden, zelfs in een game. Het lijkt mij daarom verstandig om daar in dit geval ook gewoon vanuit te gaan, zodat we deze discussie achter ons kunnen laten.

Mocht iemand toch nog iets over dit onderwerp te melden hebben, dan staat (in eerste instantie) mijn PB-inbox daar altijd open voor. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...