Cabyon Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ik heb een aantal probleempjes met straatraces. Bijv. Wu zi mu en Farwell, my love. Ik haal hemt niet. Ik heb al gekeken bij WikiGta, Maar dat heeft niet zo veel geholpen (helaas.) Ik kom er niet uit!!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Rij rustig (vooral bij Farewell My Love). Neem bij Wu Zi Mu een Buffalo omdat die snel rijdt maar tog niet slipt. En bij Farewell My Love moet je rustig rijden en geduldig zijn. Die andere gasten rie rijden vanzelf wel de baan af of die knallen tegen een boom. En snijdt de haarspeldbochten in het begin/bijna einde af (je hebt daar 1 zandweg) Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Rij rustig (vooral bij Farewell My Love). Neem bij Wu Zi Mu een Buffalo omdat die snel rijdt maar tog niet slipt. En bij Farewell My Love moet je rustig rijden en geduldig zijn. Die andere gasten rie rijden vanzelf wel de baan af of die knallen tegen een boom. En snijdt de haarspeldbochten in het begin/bijna einde af (je hebt daar 1 zandweg) oké, thX mag ik je als vriend vragen? hoe doe je dat? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Klik op z'n naam en dan op 'voeg toe als vriend'. Dan kun je in je profiel zien wie je vrienden allemaal zijn. Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Zou ik jou ook mogen toevoegen? >>> Door _KoE_Mzungu: Persoonlijke gesprekken graag via PB's o.i.d., vanaf nu gaan we weer on-topic. <<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Neem geen Buffalo want die maakt geen lekkere bochten in de bergen , neem een Rancher. Die trekt snel op op de heuvels omdat de Rancher daarvoor gebouwt is , en hij neemt lekkerdere bochten als het stevig aan komt. En bij Farewell My Love is genoeg afremmen een goede optie , dus rem voor elke helling en bocht een stukje af. En in rechte stukken hard door gassen , het is even wennen als je na de Rancher een ZR 350 hebt. Maar na een tijdje moet het lukken , als je het voor de eerste keer doet. Succes met de races. Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Maar GTaGijsso zij dat je het best een Buffalo kon pakken! (Oja, hoe zien Buffalo's en Rancher's eruit?) Reageren
Preddy Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Maar GTaGijsso zij dat je het best een Buffalo kon pakken!(Oja, hoe zien Buffalo's en Rancher's eruit?) Op WikiGTA zijn alle voertuigen aanwezig met plaatje, zo ziet de Buffalo eruit en zo de Rancher. Wat betreft welke je moet nemen voor de missie, dat ligt er net aan wat je zelf beter vindt of waar het fout gaat bij jou. De missie is met beide goed te doen zolang je een beetje door blijft rijden, het enige waar je over zou kunnen struikelen is dat de Buffalo wat sneller is, als je het langzamer wil kies je de Rancher.Maar misschien kan je wat duidelijker zijn op welke vlak het precies fout gaat bij jou? Rijd je het water in, vlieg je in brand, sla je over de kop, ben je te langzaam, spin je teveel? Ik denk dat we je, als we dat weten, beter kunnen helpen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Bij die grote haarspeldbochten, vlakbij het begin van de race 'Goodbye My Love' en het einde van de Race Wu Zi Mu, kun je een behoorlijk stuk afsnijden. Er loopt namelijk een pad tussen de twee wegen. Bij The Panopiction moet je af en toe vaart minderen, omdat de paden moeilijk de volgen zijn en er onverwachte bochten komen. Ook kun je makkelijk in kleine kuilen vallen, waardoor je weer moet omrijden voor een checkpoint. Reageren
Feanor Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 De rancher heeft wel als groot nadeel dat hij makkelijk kantelt, hij gaat dan wel weer rechtop maar dat is weer kostbare tijd, ik heb het gewoon met de buffalo gedaan. dat is ook een prima brikkie Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb Wu Zi Mu gehaald! Met een Rancher. Reageren
Cabron Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Je kan Wu Zi Mu ook halen met een truck. ik heb op het begin alle andere gasten in het water gebeukt en toen kon ik rustig doorrijden maar gefeliciteerd met het halen van de missie Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Farwell My love is ook acomplishd! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ook al heb je hem gehaald, geef ik nog een tip voor als je Game wist of opnieuw moet Instaleren... Ik weet niet of je codes wilt gebruiken maar anders kun je de code nog doen voor als je een auto aan raakt dat de auto's dan weggaan(weet de code niet meer zo gauw). (Edit, beter één post meer dan een topic meer! ) Tijmentje5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.