Jump to content

politie en ballas

Recommended Posts

Geplaatst:

warom knalt de politie als de ballas me verrot als ik gewoon aan het krossen ben in los santos? :?

ik bedoel een balla valt aan opeens een leger ballas aan je achterste en dan de politie

terwijl je de never police cheat gebruikt maar ze schieten je gewoon verrot en ik ben weer de gene

die op z'n kop krijgt. :duh:

weet iemand ook hoe je dat voorkomt. alvast thanks _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Wil je iets duidelijker zijn?

waarschijnlijk bedoel je dit:

De ballas vallen je aan wanneer je te lang in een hun teretory bent

en de politie schiet op je als je een wantedlevel hebt :cya:

bedoelde je dit?

(bericht aangepast en vriendelijker gemaakt :D )

Bewerkt: door Dark_Zemy
Geplaatst:

Waarschijnlijk heb jij de Los Santos: Part I missies al voltooid en zit dus in het platteland of hoger. Dan kan het kloppen, want zoals je in de missie The Green Sabre waarschijnlijk wel hebt gezien had je een oorlog met de Ballas. Na deze missie bevind je je in het platteland, hebben de Ballas heel Grove Street over genomen en proberen je te vermoorden zodra je in hun territorium komt. Ook heb je kunnen zien dat Tenpenny, iemand van de politie, samenwerkt met de Ballas. Hij heeft een vrij hoge rang bij de LS Police, en als jij de Ballas 'aanvalt', kun je dus ook de LS Politie op je dak krijgen.. Voorkomen doe je dit niet, alleen door niet meer door Los Santos te gaan rijden. ;) Pas als je terugkeert naar Los Santos in de missie A Home In The Hills, ga je beginnen je territorium terug te krijgen en dan zal alles weer 'normaal' worden.

Wil je iets duidelijker zijn?

waarschijnlijk bedoel je dit:

De ballas vallen je aan wanneer je te lang in een hun teretory bent

en de politie schiet op je als je een wantedlevel hebt :cya:

bedoelde je dit?

@haha ik ben je voor donwell

thanks maar ik heb elke dag in het safe house de never wanted cheat ^_^

Waarschijnlijk heb jij de Los Santos: Part I missies al voltooid en zit dus in het platteland of hoger. Dan kan het kloppen, want zoals je in de missie The Green Sabre waarschijnlijk wel hebt gezien had je een oorlog met de Ballas. Na deze missie bevind je je in het platteland, hebben de Ballas heel Grove Street over genomen en proberen je te vermoorden zodra je in hun territorium komt. Ook heb je kunnen zien dat Tenpenny, iemand van de politie, samenwerkt met de Ballas. Hij heeft een vrij hoge rang bij de LS Police, en als jij de Ballas 'aanvalt', kun je dus ook de LS Politie op je dak krijgen.. Voorkomen doe je dit niet, alleen door niet meer door Los Santos te gaan rijden. ;) Pas als je terugkeert naar Los Santos in de missie A Home In The Hills, ga je beginnen je territorium terug te krijgen en dan zal alles weer 'normaal' worden.

ik begrij het maar ik heb de game 99% uitgespeeld daardoor kan het niet daaraan liggen en ik kan alleen het spel helaas niet honderd procent uitspelen, ik denk dan zoals je op de lijst al gezien hebt millie niet thuis is echt nooit

>>> Door Bling: Gelieve niet te dubbelposten, maar gewoon de "Bewerk"-knop gebruiken. Posts samengevoegd. <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Als je alle territoria in LS verovert, zijn er geen Ballas meer. Dus dan kunnen ze ook niet meer schieten. Een territorium verover je door 3 vijandige bendeleden te doden, en dan de 3 golven bendeleden oveleven ;) Meer info daarover vindt je hier.

De Ballas en de Los Santos Vagos zijn altijd je vijanden , zodra ze je zien schieten ze op je. De oplossing hiervoor is om het spel simpelweg uit te spelen en als je voor de missie End of the Line 35 % buurten moet veroveren , verover dan gelijk 100 % van de buurten. Dan ben je voor altijd van de Ballas en van de Los Santos Vagos af , en kun je rustig rijden in Los Santos. :Y

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...