WackoX Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Heey, Ik heb een heel mooi eiland gemaakt, doordat ik geen foto vanuit de lucht kan maken lijkt dit een klein, saai, eilandje maar dat is het zeker niet, de V0.1 bevat de volgende dingen: * Een Huis * Een terras * Een landingsbaan * Een heli-land-plaats * Veel rotsen * Veel bomen en planten * Een geheime plek (nog niet helemaal af) Er staat: 1x Shamal 2x Rustler 1x nrg-500 1x infernus 1x maverick De V0.2 is uit! deze bevat extra kleine dingetjes zoals lampjes. Komt bijna uit! Screens (behoren bij V0.1): Ja ik weet dat die shamal niet goed staat maar dat is al gefixed De v0.2 komt een andere keer uit, deze bevat wat extra dingen + lampjes Bewerkt: 27 november 2007 door Danny_k Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 WOW!! dat is een mooie mod! Hoop dat ie snel uitkomt! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Harstikke mooie mod Danny_K , alleen wat hangt die Jet zo raar in die hanger? Hopen dat de mod snel uitkomt , want dan zal ik de mod waarschijnlijk wel instaleren. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Best een mooi mod, ik zou hem graag willen downloaden als hij klaar is! Van Johannes47 Edit: Zou ik mogen weten welke mod programma's je hebt gebruikt om tot dit resultaat te kunnen komen? Bewerkt: 24 november 2007 door Johannes47 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Mooi gedaan hoor. Alleen die Jet staat zo raar in die Hangar... Maar ga zo door. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Hey, ziet er voor een eerste versie erg leuk uit! Kun je v0.1 al ergens downloaden? Ik zou hem graag testen. Oh ja, ik zou je er ook best mee willen helpen, daar ik naar mijn mening een ervaren mapper ben. En zo te zien gebruik je geen zelf-gemaakte objecten, dus dat komt volgens mij helemaal goed Veel succes ermee in ieder geval! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Best een mooi mod, ik zou hem graag willen downloaden als hij klaar is!Van Johannes47 Edit: Zou ik mogen weten welke mod programma's je hebt gebruikt om tot dit resultaat te kunnen komen? Dat doet hij vast met MEd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Waneer kunnen we de mod ongeveer verwachten? Het ziet er in ieder geval geweldig uit , is het eilandje onder Los Santos of boven San Fierro? Reageren
Black Force Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) ziet er mooi uit man, echt goed. Alleen dat huis, dat toch het huis van mike toreno? Greetz, Black Force Bewerkt: 24 november 2007 door Black Force Reageren
WackoX Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Ik heb helaas alleen maar nog een .map bestand en een .pwn bestand van, als iemand weet hoe ik dat naar .ipl can converteren staat mijn PB open. Als jullie het voor sa-mp willen kan ik het voor jullie uploaden. P.S. die jet is al gefixed Bewerkt: 25 november 2007 door Danny_k Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ziet er zeer goed uit man, helaas weet ik niet waar je een .map naar .ipl en .ide kan vinden Keep up the good work Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Helaas, voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Voor zover ik weet zijn dit alle mogelijke omzettingen, maar daar staat ipl helaas niet bij. Ik denk dat je het beter handmatig (dus kijken wat er verschillend is in een .map/pwn bestand en een .ipl bestand, en dat dan gaan copy/pasten...) kunt doen. TIP: Als je nou nog niet zo erg ver bent, dan raad ik je aan opnieuw te beginnen, maar dan met MED. In ieder geval succes! Met vriendelijke groeten, NeoSyp PS: Ik denk dat ik zelf ook maar eens wat ga mappen... Ik ga ookm een eiland maken denk ik (geen zorgen hoor wordt heel anders ) Bewerkt: 25 november 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Donwell Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik had destijds een klein beetje ervaring met models in-game zetten, en wat ik hieruit opmaak heb je dit gemaakt met de MTA Map Editor aangezien het een .map bestand is. In dat geval, kun je het omzetten naar een SA-MP model, daar haal je de coörds uit met het model en die zet je in een IPL en IDE, om het vervolgens in-game te zetten. Verder ziet het er erg netjes uit, ben benieuwd naar het eindresultaat. Ga zo door! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Hmm... dit doet me trouwens denken aan iets dat ik zelf eens heb gemaakt, 'canyon 69' heette dat... het was bedoeld als gamemode in samp, maar door een probleem heb ik het nooit af kunnen maken... Maar de map was op zich wel leuk. Het lijkt er wel een beetje op vind ik. Je hebt een canyon met aan het einde een tunnel die leidt naar een geheime basis... Wel, probeer maar uit zou ik zeggen, hier vind je hem, kant en klaar om hem in je eigen server te stoppen (maak hem gerust af/pas hem aan, ik doe er toch niets meer mee...) Met vriendelijke groeten, NeoSyp EDIT: Danny K, zou je dan al de .pwn kunnen uploaden? Bewerkt: 25 november 2007 door $NeoSyp$ Reageren
WackoX Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Ik wil heb heel graag afmaken maar dan moet je wel dit fixen C:\Documents and Settings\WackoX\Bureaublad\Games\samp-server\pawno\include\dini.inc(24) : fatal error 100: cannot read from file: "dutils" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. De v0.2 komt bijna uit! alleen voor sa-mp! Bewerkt: 25 november 2007 door Danny_k Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.