$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Oh dat is heel simpel, er mist simpelweg een bestandje. EDIT: Sorry, ik dacht aan het verkeerde, je hebt iets anders nodig. Dat heb ik voor je geupload. Dit stop je in pawno/include. Dat moet het doen Hier download je het bestandje. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bewerkt: 25 november 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Why samp only ? Tom Omdat hij niet weet hoe hij een IPL en IDE kan maken zodat hij het ook voor de offline GTA San Andreas beschikbaar kan maken. Maar met de hulp van iemand die wel weet hoe dat moet zou het wel mogelijk moeten zijn, dat weetik bijna zeker. Greetz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Nou nou, op eerste gezicht ziet het er erg leuk uit. Echter, dat is op eerste gezicht. Ik heb wel gemerkt dat je tegen veel 'onzichtbare muren aanloopt', bijvoorbeeld als je die eheime basis inloopt. Dan kun je er nauwelijks door die deur (dat ligt aan die blauwe hekken btw, draai ze om, dan lukt het wel). Wat je ook zou moeten doen is het eiland netjes laten aflopen in de zee. Nu kun je er gewoon onderdoor. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Het is niet erg, nee hoor, maar het ziet er gewoon veel gelikter (en professioneler) uit als dat goed afgewerkt is. Ga dus zo door, en hopelijk komt v0.3 snel uit! Met vriendelijke groeten, NeoSyp PS: Voor de mensen die geen zin hebben te 'doe-het-zelven', heb ik het script hier in elkaar gezet. Reageren
WackoX Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Ik kan het wel op het water maken maar dan krijg je zo'n raar zee geluid terwijl je toch gewoon op een eiland zit, en dan kan ik ook geen geheime basis maken, en dan zou ik ook weer een steiger moeten maken èn het eiland uitbreiden, Ja dat ga ik doen en er komt een V0.3 uit! trouwens jou 'onzichtbare muren aanloopt' dat is er maar 1 en niet zoals jij omschijft 'veel' Bewerkt: 26 november 2007 door Danny_k Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt, heb ik hier nog de dutils: Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
WackoX Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Heel erg bedankt dat je dat voor me wilt doen maar ik stuit op veel problem zoals: * het /tell comand werkt niet * als ik zelf zo'n tell command maak met jou coordinaten dan spawn ik ergens ik een klein kantoortje, er staat een deur etc. maar ik kan er niet door heen * als ik het rode ''objective'' volg dan crasht mijn server. Ik denk dat ik maar gewoon met mijn ritch island V0.3 verder ga. Wat vooral veranderd is en gaat worden vergeleken met V0.1 en V0.2: * Het eiland is lagen en drijft nu op het water i.p.v. hoog in de lucht [99%] * Er komt een aanleg stijger (met uiteraart boten etc.) [0%] * Het ''Geheime gedeelte'' gaat weg, en er komt mischien nog iets anders voor in de plaats[50%] (* Mischien komt hier nog iets te staan) Bewerkt: 26 november 2007 door Danny_k Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Ik weet niet hoe ie werkt Is me nog nooit gelukt Tom Bewerkt: 27 november 2007 door .:TOM:. Reageren
WackoX Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Wat werkt? en wat upload je daar? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Wat werkt? en wat upload je daar? Een .map bestand naar een .ipl converter, zodat ie dus ook op de offline GTA San Andreas kan. Greetz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Hopen dat de mod het erna dan doet voor de offline gebruikers , want dan kun je de mod op GTAGarage uploaden. Het lijk me in ieder geval een erg leuke mod , als de mod ook voor offline gebruikers voor GTA San Andreas kan gemaakt worden dan instaleer ik hem zeker. Reageren
WackoX Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 (bewerkt) Het is een dos programatje dat binnen 0.001 seconden weer verdwijnt, mischien kan je zeggn waar het vandaan komt Bedankt, ik heb het zelf al gevonden. ik doe precies zoals het er staat maar ik krijg steeds tijdens het converteren: screen: - nu even niet beschikbaar maar ik krijg steeds zo'n raport verzenden YES ik heb hem naar gta sa kunnen converteren!!!!!! hij komt uit over een paar minuten let op: dit is versie V0.2 nog geen V0.3 Jongens, hij komt toch niet uit, ik heb dus zo'm mooi ide bestandje gekregen, ik voeg hem doe aan gta sa, ik teleporteer naar die plek en... hij loopt vast, degene die denkt dat hij het kan maken kan mij pm-en >>> Door Wazuup: Gelieve niet te ''quatro-posten'', bij gebrek aan een beter woord.<<< Bewerkt: 27 november 2007 door Wazuup Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Dit hoort in het recordlijstje van het GTAF, 4 dubbelposts achter elkaar xD. Wel een mooi eilandje hoor, ik ga hem zeker uitproberen . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik denk dat ik het wel weet... -Ik denk dat je de ipl en de ide nog niet aan gta.dat hebt toegevoegd. Dit bestand vind je in #/rockstar games/gta san andreas/data . Als je het eventjes goed bekijkt zie je zo hoe je hem moet toevoegen. Ik ga zelf ook proberen het werkend te krijgen. Ik zit toch ziek thuis... Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Danny kan je me het juiste dan eens doorsturen, ik bedoel dus de converter hé Ik ga zelf ook iets maken Kan het dat er ook een GUI voor bestaat ? Tom WTF ? Voor effe te zeggen ik weet niet wat er gebeurt is men internet viel uit op het moment dat ik Post klikte en toen ging het de hele tijd aan en uit wanneer ik weer klikte Bewerkt: 2 december 2007 door .:TOM:. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.