Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kalm aan .:TOM:. , Btw is de mod al te downloaden voor de offline gebruikers? Zo niet , dan ga ik er eens over denken om SAMP te instaleren. Want het lijk me een leuk eiland. :Y

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• WackoX

11

• $NeoSyp$

7

• DenkaanHenk

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:

Hij heeft hem al geconverteerd maar nog niet te download gesteld :puh:

Tom :cya:

^^ Wil een mod die posts a.u.b verwijderen ?.

>>> Door Wazuup: Natuurlijk. :bier:<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan hem tot nu toe alleen nog maar voor sa:mp uit brengen voor als je een eigen server hebt,

Wie dat wilt moet mij maar pm'en

Het probleem blijft nogsteeds dat ik een goede map naar ipl en ide converter nodig heb

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:

Als je het zo graag wilt mag jij het wel voor mij converteren, maar ik ga niet 4 uur lang alles converteren en dan ook nog de namen er bij zoeken en dan maar gokken dat hij het ook nog doet.

Geplaatst:

Mischien kan je een goede modder zoals JGuntherS , Wazuup , of DaBeast een vriendelijke PM sturen. :D Een van hun zou het kunnen doen , als ik jouw screens ziet van de mod kan ik al niet meer wachten om hem te bespelen. :puh:

Geplaatst:

Jammer, dan zie ik nog maar één oplossing. En dat is de mod opnieuw maken met een ander programma dat wel werkt, anders kunnen de mensen die de mod willen downloaden wel blijven wachten. :clown:

Geplaatst:

Met de map editor gaan modden is ook niet slim, om het in singleplayer te krijgen is een kutwerkje waar niemand op zit te wachten. Gebruik voortaan maar Map IO of MEd.

Geplaatst:

MEd is de beste programma om objecten te plaatsen.

Daarvoor hoef je geen new game starten.

En het is makkelijk in gebruik.

Maar SAMP of SA MT, daar heb ik geen ene kutidee van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...