Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Hallo iedereen, Ik zit met een probleem, wanneer ik GTA Vice City wil opstarten komt gewoon het begin-filmpje, als het dan het menu wil laden wordt het beeld zwart en krijg ik een melding dat GTA_VC.exe een fout heeft ofzo dan kan ik een rapport verzenden of niet enzo. Maar heeeeel soms lukt het om het menu te laden, maar bijna altijd lukt het niet. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt, Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GoldWing- Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 dan kan je het beste gta vc unistallen en dan weer installen en dan kijken of die het doet als je nog meer fragen hebt,stel je die gerust laterzzzzz Don Stracci Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 dan kan je het beste gta vc unistallen en dan weer installen en dan kijken of die het doetals je nog meer fragen hebt,stel je die gerust laterzzzzz Don Stracci Dit heb al een paar keer gedaan, maar het lukt gewoon niet! Heeft iemand nog een oplossing??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Er zijn ook mods die niet kunnen worden verwijdert met een schone instalatie , probeer anders handmatig de mods te verwijderen in je GTA Vice City. Succes in ieder geval! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 We moeten meer van het probleem weten voordat we echt kunnen helpen. Bijvoorbeeld, wat voor een pc heb je, en welke videokaart. Andere handige info is om te weten of dit de eerste keer is dat je Vice City op de pc wilt laten draaien, ofdat die het altijd heeft gedaan tot nu. Of je mods hebt geïnstaleerd en zo ja welke. enz. Probeer iets meer informatie te geven, zodat we je echt kunnen helpen. En niet dat we gewoon maar oplossingen oproepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Oke, Mijn Pc'tje draait op Windows XP Ik heb een AMD Sempron 3200+ 1,8 GHZ processor 512 MB ram Gforce 6800xtreme videokaart Ik heb geen enkele mod geinstalleerd. Ik heb GTA Vice City al 2 jaar ofzo dus ik heb het al genoeg keer gespeeld. Maar ik heb hem al lang niet meer gespeeld dus ik dacht er laatst weer aan, en toen heb ik hem geinstalleerd. Van Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Het eerste wat ik je dan aanraad is zorgen dat je de laatste drivers voor je videokaart hebt geinstaleerd en een goede versie van Direct X hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Je bedoelt dus DirectX 10? Want ik heb de nieuwste driver al geinstaleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 probeer het ns met een crack (ik weet dat die illi zijn maar als je het egte spel hebt..?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb Vice City legaal Ik denk dat ik dan maar een crack ga probeeren. (trouwens, ik heb hetzelfde probleem met GTA 3 alleen daar gebeurt het soms dat ik die fout melding krijg.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.