iamyourghost Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 hallo iedereen ik heb een mod waar san andreas en liberty cityu in vice city zitten .kunnen jullie me helpen een tool te krijgen om motors te spawnen om op san andreas en liberty city te stunten alvast bedankt en weten julie waar san andreas op de kaart van vice city ligt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dat staat in dit topic uitgebreid uitgelegt , Dutchy3010 heeft speciaal dat topic geopent voor modders. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Dat staat in dit topic uitgebreid uitgelegt , Dutchy3010 heeft speciaal dat topic geopent voor modders. maar dat is voor SA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 SA is (vrijwel) hetzelfde als VC, maar speciaal voor jou: rechtstreeks uit de Main.scm van Vice City: Model.Load(#COACH) :BUS_3828 if not Model.Available(#COACH) jf @BUS_3855 wait 0 jump @BUS_3828 :BUS_3855 $671 = Car.Create(#COACH, 0.0, 0.0, 0.0) Car.Angle($671) = 20.0 :BUS_3990 Model.Destroy(#COACH) Stap voor stap gaan we ze even bespreken... Model.Load(#COACH) Lijkt me duidelijk, hier laad je het model. Achter de # moet de naam van het model. :BUS_3828 if not Model.Available(#COACH) jf @BUS_3855 wait 0 jump @BUS_3828 Hier kijk je of het Model niet beschikbaar is. Is dat fout, dus is het Model wél beschikbaar, dan moet je naar het volgende label springen. Zo niet, dan spring je weer naar het begin van het label. :BUS_3855 $671 = Car.Create(#COACH, 0.0, 0.0, 0.0) Car.Angle($671) = 20.0 In de tweede regel van dit stukje creeër je de auto. $671 is de naam, #COACH het model (die je hierboven beschikbaar hebt gemaakt), en de drie getallen erachter de coördinaten (X, Y, Z). Car.Angle betekent in welke hoek hij moet staan. $671 geeft aan dat het over de auto gaat die de "naam" $671 heeft. Die we net gecreëerd hebben dus... :BUS_3990 Model.Destroy(#COACH) Hier "vernietig" je het model weer. Dit heeft geen invloed op het voertuig zelf, je kunt er gewoon op blijven rijden. Als je het model van het voertuig zoekt, kan je in handling.cfg kijken. Namen van de motoren: BIKE MOPED DIRTBIKE ANGEL FREEWAY Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.