tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ik heb dit topic al eens ongeveer geopend in het "Modding help" subforum, maar ik verplaats het zelf even naar hier, want het heeft niets meer met modding te maken. Mijn probleem: GTA werkt niet meer . Het laden stopt in de helft en dan loopt het vast. Als ik gta3 wil openen via IMGtool krijg ik de melding dat het DIR bestand niet is gevonden... Dit is wel een groot probleem, want ik heb GTA al 2 maal terug geïnstalleerd, maar dat helpt niet... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want mij GTA is waardeloos nu EDIT: Ik bedoel niet GTA 3 , die heb ik niet eens . Ik bedoel het bestand GTA3 dat in de map Models van GTA:SA zit. Bewerkt: 24 november 2007 door tjoef Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Opnieuw installeren kan vaak alleen helpen als je eerst alles verwijdert met en na de uninstall. M.a.w. weet je zeker dat alles verwijderd was voordat je het spel opnieuw installeerde? En dan bedoel ik niet de map 'GTA San Andreas User Files' in 'Mijn Documenten', die kan gewoon blijven staan. Zodra je de uninstall hebt afgerond moet je even de map 'GTA San Andreas' verwijderen in de map 'Program Files > Rockstar Games' en pas daarna het spel opnieuw installeren. Succes Reageren
tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ook SAMP?? Ik uninstall het vie het configuratiescherm. Is dat goed of kan het best op een andere manier?? Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Ook SAMP??Ik uninstall het vie het configuratiescherm. Is dat goed of kan het best op een andere manier?? Congfiguratiescherm is wel goed ja. Controleer ook of SA:MP zich ook bevindt in je programfiles. Controleer ook zoals _KoE_Mzungu of je GTA San Andreas folder hebt verwijderd. Probeer hem daarna opnieuw te installeren. Speel San Andreas nog niet af, maar ga even naar je documenten > San Andreas User Files > en delete de gta_sa.set. (maak backups in een ánder map ergens bijv. in je bureaublad) Start San Andreas nu op. Doet 'ie het nu wel? Zoniet > Zitten er krassen op je CD? Reageren
tjoef Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Ik herinner me ineen sdat ik nog een backup van gta had staan en daarin staan de files "american.gxt", "script" en "main.scm". Kan ik daar iets mee doen? Ik heb het opnieuw geïnstalleerd, maar er staan geen GTA user files bij m"mijn documenten" Sorry voor de dubbelpost, maar wil iemand zijn GTA3 bestand naar mij PMen, want dat is wel de oorzaak van mijn probleem.Of is dit niet toegelaten op het forum ofzow?? Als ik dat wil openen(via imgTool) krijg ik de melding dat het DIR bestand nietgevonden is... EDIT: is er dan een andere manier om mijn GTA terug te laten werken . Ik heb echt geen idee wat er mis is Bewerkt: 27 november 2007 door tjoef Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Dat bestand is bijna 1GB groot, zoveel upload ruimte heeft volgens mij bijna niemand op dit forum op misschien een enkel crew-lid na. Dus verwacht nu niet dat je hier dat bestand zou kunnen krijgen. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Lang leve de bizarheid! Ik heb het kunnen oplossen door en nieuw account te maken op mijn computer, daar werkt het wel. Ik nheb dus wel al mijn bestanden moeten verplaatsen en dat duurde even, maar in elk geval kan ik terug spelen . Ik zal nu wel even 2 keer nadenken voor ik nogeens een mod installeer . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.