Mister.X Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Vraag 1: Ik heb groepen gemaakt zoals:Moderator,Leden enzo. Maar allemaal in een andere volgorde. Dus staat er nu:Admin,Banned,Elite members enzo. Ik krijg ze niet in een andere volgorde.. Hoe krijg ik het wel voor elkaar? Vraag 2: Ik heb een Site portal. Maar ik krijg er niks ingeschreven. Er staat geen optie om op te drukken. Iemand tips? Alvast bedankt Als je het zelf wilt zien kun je het hier bekijken. Klik! Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 1. Open je ACP, ga dan naar het blokje "User and Groups". Helemaal onderaan zie je "Manage display order", druk daar op en je kan de volgorde wijzigen. 2. Open je ACP, ga dan naar het blokje "System settings". In het midden zie je "News Set-up", druk daar op en je kan nieuws plaatsen vanuit welke forum je dat wilt. Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 1. Open je ACP, ga dan naar het blokje "User and Groups". Helemaal onderaan zie je "Manage display order", druk daar op en je kan de volgorde wijzigen.2. Open je ACP, ga dan naar het blokje "System settings". In het midden zie je "News Set-up", druk daar op en je kan nieuws plaatsen vanuit welke forum je dat wilt. 1. Heel erg bedankt 2. Ik heb het gedaan. Maar hoe voeg ik die berichten naar de Site Portal Reageren
-Omar- Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Over die portal: Je gaat naar General Configuration dan doe je Use IP Dynamic Portal as your home page? dan zet je hem op Yes. Dan ga je naar: IPDynamic Lite Set-up en dan Forums to export articles from... Separate forum ids with a comma for more than one. je hebt bijv in jouw forum mededelingen een bericht dan zet je hem op 1 ofzo enz. En ik had hier ook al eens een topic over gemaakt . MVG, Omar Bewerkt: 25 november 2007 door -Omar- Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 oooh. Jullie snappen het niet. Ik kan wel al die dingen instellen maar ik kan nog steeds niks toevoegen aan die Site Portal! Reageren
-Omar- Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 oooh. Jullie snappen het niet. Ik kan wel al die dingen instellen maar ik kan nog steeds niks toevoegen aan die Site Portal! Dat heb ik je net uitgelegd. Wat lukt er niet tot hoe ver kom je? Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb alles ingestelt, maar dan zie ik nog steeds niks bij die Site portal staan, al die berichten.\ In de hoofdpagina staat de site Reageren
-Omar- Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb alles ingestelt, maar dan zie ik nog steeds niks bij die Site portal staan, al die berichten.\In de hoofdpagina staat de site Voer een aantal getallen in bijv: 1,3,2,4,5 enz dan z0ou er hopelijk wel een moeten staan. Dit moet je invullen bij: Forums to export articles from... Succes ermee! Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb het! Dankje Leuk dat je ook lid bent geworden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.