Rexcelsior Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Vandaag laatste dag van mn vakantie, ik denk laat ik de graffiti tags eens allemaal gaan zoeken, automatisch kwam ik terecht bij jullie site, en gebruikte jullie plattegrond, aan het eind van de dag ben ik jammerlijk op 99 gestrand .. Het gaat om tag 62 (het rode stipje bij 'Ring-Los Santos, dus waar al die wegen over elkaar gaan), het vreemde is dat hij bij jullie wel bestaat, maar op andere kaarten van andere fora/site's is hij niet te vinden .. Of ik ben gewoon te scheel .. Toch vraag ik om opheldering .. want 99 is wel heel irritant kan ik je vertellen Bewerkt: 10 januari 2005 door Rexcelsior Reageren
barry Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ik heb al even gezocht maar ze hebben maar tot tag 40. Dus je moet denk ik toch maar goed zoeken. Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Vandaag laatste dag van mn vakantie, ik denk laat ik de graffiti tags eens allemaal gaan zoeken, automatisch kwam ik terecht bij jullie site, en gebruikte jullie plattegrond, aan het eind van de dag ben ik jammerlijk op 99 gestrand ..Het gaat om tag 62, het vreemde is dat hij bij jullie wel bestaat, maar op andere kaarten van andere fora/site's is hij niet te vinden .. Of ik ben gewoon te scheel .. Toch vraag ik om opheldering .. want 99 is wel heel irritant kan ik je vertellen Ik twijfel dat het fout is, het is door goeie mensen Gezocht & Gevonden en als hun foute tag hebben dan hadden ze dat ook niet gevonden <_< . En ik heb alle 100 gevonden met deze map: klik hier Ik weet geen links plaatsen blablabla... Joriz zei dat je naar dat bepaald inhoud wel mag Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2 Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ik twijfel dat het fout is, het is door goeie mensen Gezocht & Gevonden en als hun foute tag hebben dan hadden ze dat ook niet gevonden <_< . Je vertrouwen is te groot :-). Door een typefoutje is nummer 62 idd. niet op de goede plaats terecht gekomen (te ver naar links) Voor de goede orde hieronder nog even de juiste plaats van nummer 62. In de plattegrondensectie is het ondertussen ook aangepast. Er wordt ook gewerkt aan de screenshots van de ontbrekende lokaties. Reageren
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ik twijfel dat het fout is, het is door goeie mensen Gezocht & Gevonden en als hun foute tag hebben dan hadden ze dat ook niet gevonden <_< . Je vertrouwen is te groot :-). Door een typefoutje is nummer 62 idd. niet op de goede plaats terecht gekomen (te ver naar links) Voor de goede orde hieronder nog even de juiste plaats van nummer 62. In de plattegrondensectie is het ondertussen ook aangepast. Er wordt ook gewerkt aan de screenshots van de ontbrekende lokaties. Ik weet niet eens of jullie alle 100 hebben Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Nee, de tags zijn nog niet af. Ik heb het overgenomen en ben er kei hard mee bezig om ze echt zo snel mogelijk af te hebben. Het zal nog even duren. Maar ze komen er wel hoor. Reageren
tonio Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 wel cool dat je dat doet...! :gtasign: Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Heb ze alle 100 gevonden met dank aan jullie site.. Had ook het probleem dat ik er 1 miste. Was tijdens een spraybeurt mijn can met spray leeg geraakt, werd beschoten dus niet opgelet of ik wel helemaal afgesprayed had, tag was groen...... Zoek het dan maar uit als je er 99 hebt Kaart is goed, combinatie met het boek is geweldig! (hoef ik niet elke keer naar mijn PC om een detailfotootje te zoeken) Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Heb ze alle 100 gevonden met dank aan jullie site..Had ook het probleem dat ik er 1 miste. Was tijdens een spraybeurt mijn can met spray leeg geraakt, werd beschoten dus niet opgelet of ik wel helemaal afgesprayed had, tag was groen...... Zoek het dan maar uit als je er 99 hebt Kaart is goed, combinatie met het boek is geweldig! (hoef ik niet elke keer naar mijn PC om een detailfotootje te zoeken) ik heb ook nog eens gezocht maar ik heb um toch gevonden... je moet gwoon goed zoeken hij staat er toch egt...!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.