Mirrrr Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Onderwerp:Anime Soort design:Signature Size design:500x 140 Render:ja Animatie:nee Premade:nee Tijd van inlevering:Zo snel als mogelijk Opmerking: Ik ben pas een beginner Bewerkt: 28 november 2007 door RonaldVC
2fast{0} Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Beginner Vs beginner ? Ik wil wel een keer.
Mirrrr Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Is goed hoor Ik lever de mijne in na jou
Mirrrr Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Mirrrr Veel succes 2fast 2fast Bewerkt: 25 november 2007 door Mirrrr
Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Mirrrr:Top kwaliteit sig, ziet er sprankelend en mooi uit. De render komt goed naar voren en is goed duidelijk. Ook de blaadjes zijn goed geplaatst en buiten dat ook goed gekozen. 2fast{0}: Ook een goede sig. Maar het lijkt alsof je render misschien ietsjes is uitgerekt. Ook is de render zelf misschien overbelicht, de achtergrond daarintegen is wel goed. Ik vind ze allebei super maar er kan er maar eentje mijn stem krijgen: Mirrrr
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Mirrrr Een mooie signature. Je gebruikt hier verschillende kleuren in en dan vind ik het mooie ervan 2fast{0} Zoals Galiorix al zei lijkt het of je signature uitgerekt is. Dat vind ik erg jammer. STEM: MIRRRR
PrI3sT Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 die van 2 fast vind ik ook precies uitrekken en m'n ogen doen pijn als ik ernaar kijk mijn stem gaat naar mirrrr haar sig is mooier afgewerkt
the xtreme Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 2fast{0} want die heeft mooiere kleuren en heeft gewoon een perfecte signature
.Sharingan Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Mirrrr. Die is gewoon mooi. Het is Anime dus err Achtergrond is mooi, past bij de Cut out. Korte rate, maar top sig Mirrrr. 2fast. Tekst past er helemaal niet bij, dikke zwarte letters op een gele signature. Cut Out is uitgerekt + overbelicht. achtergrond is gewoonweg lelijk. Stem: Mirrrr Edit, paar typefoutjes verbeterd Bewerkt: 25 november 2007 door .WhoopDiDoo.
T-Designz Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Mirrrr. Die is gewoon mooi. Het is Anime dus err Achtergrond is mooi, past bij de Cut out. Korte rate, maar top sig Mirrrr.2fast. Tekst past er helemaal niet bij, dikke zwarte letters op een gele signature. Cut Out is uitgerekt + overbelicht. achtergrond is gewoonweg lelijk. Stem: Mirrrr Edit, paar typefoutjes verbeterd Helemaal met je eens. Stem Mirr
Scarface92 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Mijn stem gaat naar Mirrrr.. De achtergrond van Mirrrr is mooier dan die van 2fast{0}. Vooral de kleuren en de tekts van Mirrrr zijn netjes. En 2fast{0},de dik gedrukte letters past niet echt bij je sig. Verder heb je het wel goed gedaan maar Mirrrr beter.
Gijsso Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Mijn stem is voor 2fast. Hij heeft een mooie voor een beginner en dit is een van zijn eerste anime sigs. Mirrrr heeft er veel meer gemaakt dus zij heeft een voorsprong. Een beetje oneerlijk vind ik. Een beginner tegen een gevorderde >>> Door RonaldVC: Deze battle is al afgelopen, is alleen nog niet verwerkt. Jouw stem telt dus niet mee. Volgende keer graag even op de stemdatum letten..<<<
.Sharingan Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Mijn stem is voor 2fast. Hij heeft een mooie voor een beginner en dit is een van zijn eerste anime sigs. Mirrrr heeft er veel meer gemaakt dus zij heeft een voorsprong. Een beetje oneerlijk vind ik. Een beginner tegen een gevorderde>>> Door RonaldVC: Deze battle is al afgelopen, is alleen nog niet verwerkt. Jouw stem telt dus niet mee. Volgende keer graag even op de stemdatum letten..<<< Er staat toch in de beginpost van Mirrrr, dat ze een beginner is. Mirrrr heeft gewoon veel talent Bewerkt: 28 november 2007 door .WhoopDiDoo.
2fast{0} Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Mijn stem is voor 2fast. Hij heeft een mooie voor een beginner en dit is een van zijn eerste anime sigs. Mirrrr heeft er veel meer gemaakt dus zij heeft een voorsprong. Een beetje oneerlijk vind ik. Een beginner tegen een gevorderde>>> Door RonaldVC: Deze battle is al afgelopen, is alleen nog niet verwerkt. Jouw stem telt dus niet mee. Volgende keer graag even op de stemdatum letten..<<< Er staat toch in de beginpost van Mirrrr, dat ze een beginner is. Mirrrr heeft gewoon veel talent Ik zou hier toch nog op willen reageren. Het was beginner Vs. beginner, maar omdat mirrr live les heeft gekregen is ze dus ook wel beter als mij. maar de battle was wel beginner tegen beginner.
Recommended Posts