Mirrrr Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Onderwerp:Anime Soort design:Signature Size design:500x 140 Render:ja Animatie:nee Premade:nee Tijd van inlevering:Zo snel als mogelijk Opmerking: Ik ben pas een beginner Bewerkt: 28 november 2007 door RonaldVC
2fast{0} Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Beginner Vs beginner ? Ik wil wel een keer.
Mirrrr Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Is goed hoor Ik lever de mijne in na jou
Mirrrr Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Mirrrr Veel succes 2fast 2fast Bewerkt: 25 november 2007 door Mirrrr
Galiorix Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Mirrrr:Top kwaliteit sig, ziet er sprankelend en mooi uit. De render komt goed naar voren en is goed duidelijk. Ook de blaadjes zijn goed geplaatst en buiten dat ook goed gekozen. 2fast{0}: Ook een goede sig. Maar het lijkt alsof je render misschien ietsjes is uitgerekt. Ook is de render zelf misschien overbelicht, de achtergrond daarintegen is wel goed. Ik vind ze allebei super maar er kan er maar eentje mijn stem krijgen: Mirrrr
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Mirrrr Een mooie signature. Je gebruikt hier verschillende kleuren in en dan vind ik het mooie ervan 2fast{0} Zoals Galiorix al zei lijkt het of je signature uitgerekt is. Dat vind ik erg jammer. STEM: MIRRRR
PrI3sT Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 die van 2 fast vind ik ook precies uitrekken en m'n ogen doen pijn als ik ernaar kijk mijn stem gaat naar mirrrr haar sig is mooier afgewerkt
the xtreme Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 2fast{0} want die heeft mooiere kleuren en heeft gewoon een perfecte signature