Jump to content

Mirrrr vs 2fast{0}

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zou hier toch nog op willen reageren.

Het was beginner Vs. beginner, maar omdat mirrr live les heeft gekregen is ze dus ook wel beter als mij.

maar de battle was wel beginner tegen beginner. ^_^

Als je niet tegen me gewild had dan had je toch ook de battle niet genomen neem ik aan?

Geplaatst:
Mijn stem is voor 2fast. Hij heeft een mooie voor een beginner en dit is een van zijn eerste anime sigs. Mirrrr heeft er veel meer gemaakt dus zij heeft een voorsprong. Een beetje oneerlijk vind ik. Een beginner tegen een gevorderde

>>> Door RonaldVC: Deze battle is al afgelopen, is alleen nog niet verwerkt. Jouw stem telt dus niet mee. Volgende keer graag even op de stemdatum letten..<<<

Er staat toch in de beginpost van Mirrrr, dat ze een beginner is. Mirrrr heeft gewoon veel talent :puh:

Ik zou hier toch nog op willen reageren.

Het was beginner Vs. beginner, maar omdat mirrr live les heeft gekregen is ze dus ook wel beter als mij.

maar de battle was wel beginner tegen beginner. ^_^

Het spijt me 2fast{0}, maar je bent ten eerste zelf akkoord gegaan om tegen Mirrrr te battlen, en ten tweede, Mirrrr is nog maar net bezig met Photoshop en daarmee dus ook een beginner, net als jij.. De uitslag is bekend en wordt dan ook niet veranderd..

Verdere reacties hierover graag via pb.

Battle afgelopen, winnares Mirrrr. 2fast {0}, helaas 1 punt voor jou eraf, en Mirrrr, welkom in de ranking!!

Topic closed, en ranking updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...