RTS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ook Microsoft komt met een nieuwe handheld genaamd de Gizmondo. Deze handheld van Tiger Telematics Inc. is gereleased en kost zo'n 330 euro. Het apparaat speelt naast games ook muziek af, maakt foto's, speelt films af, stuurt via GPRS berichten zoals sms en mms (maar ook mp3 en mpeg kan je versturen naar een mobieltje of naar een andere Gizmondo), bevat GPS (Global Positioning System), bevat GPRS, bevat Bluetooth (zodat je makkelijk met computers en andere bluetoots apparaten verbinding kan maken) en als laatste zit er een 400 Mhz processor in en een 3d co-processor. Met los verkrijgbare memorycards kan je de laatst gedownloade filmpjes, muziek en eigen gemaakte of ontvangen foto's opslaan. Bron ---> Qubi.nl ---> GamemaG.nl Reageren
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 bah wat een lelijk mormel, terwijl de specs goed zijn Reageren
Sasuke Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Hmmm... Zeker de Xbox Portable ? Ziet er wel zeer mooi uit ( vind 'em wel mooi ). Beloofd wat ! Reageren
Timovich Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Nee sorry dan koop ik liever een PSP+Mobiel i.p.v dat gevaar daar Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Nee, ik vindt hem niet mooi. Die 2 dingen die er boven op zijn vindt niet mooi staan. Hij ziet er een beetje saai uit. Ik vindt hem behoorlijk duur trouwens , ik hoop dat de PSP goedkoper is Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Kwil eerst fatsoenlijke games op dat lelijke ding zien Freek Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 ik vind hem lelijk, maar de dingen die je erop kan doen dat is wel erg leuk en als je er nou ook nog is mee kon bellen dan was het helemaal mooi geweest MAAR, ik vind hem ook wel erg duur Reageren
Trax Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik vind hem er juist vet uitzien! Wel duur, maar kzou hem best willen hebben, mochten er coole games voor uitkomen Reageren
Timovich Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Waarom als je er meer mee kan is het gelijk zo lelijk Alleen die vorm al... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.