sanvice Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hallo bestaat er een txd viewer voor sa ik weet wel dat er een bstaat ik heb hem ook wel maar maar ik kan de plaatjes niet zien bijvoorbeeld dan staat er player.txd maar dan kan ik dat plaatje niet zien alfast bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Wat ik kan opmaken uit jou post, is dat je TXD Viewer al wel hebt. Wat je dan moet doen, is vanuit de IMG Tool een .txd exporteren naar een makkelijke plaats. Vervolgens gebruik je, als het goed is, de sneltoets [CTRL] + [O]. Dan kun je afbeeldingen zien, als je alles goed doet. Je kunt hem dan exporteren en naar keuze aanpassen, importeren doe je op dezelfde manier. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hallo bestaat er een txd viewer voor sa ik weet wel dat er een bstaat ik heb hem ook wel maar maar ik kan de plaatjes niet zien bijvoorbeeld dan staat er player.txd maar dan kan ik dat plaatje niet zien alfast bedankt Welke 'txd viewer' gebruik je dan? En waarom vraag je óf die bestaat terwijl je m al hebt!? Ik raad je dit programma aan, genaamd TXD Workshop. Met IMGTool extract je een texture-bestand naar een willekeurige plaats (bureaublad ofzo) en ín TXD Workshop klik je op "Open TXD" o.i.d. Dan kun je de afbeelding zien, bewerken, exporteren e.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.