neilladriaansen Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) hey, het is misschien een hele grote noob vraag maar ik ben hier niet zo goed mee ik heb net de SA:MP 0.2.2. R2 client gedownload, maar ik kan niet meedoen met andere servers? moet ik updaten ofzo? en zo ja welke update dan want op die update site staan er zoveel weet iemand wat ik moet doen? Bewerkt: 24 november 2007 door neilladriaansen Reageren
Donwell Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Je kunt niet meedoen met andere servers zeg jij: Wat voor melding krijg je precies, of wat gaat er niet goed? Als we wat meer informatie hebben, kunnen we je verder helpen. Reageren
Sandra Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Sa:mp 0.2.2 R2 is de nieuwste update... Reageren
neilladriaansen Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Je kunt niet meedoen met andere servers zeg jij: Wat voor melding krijg je precies, of wat gaat er niet goed? Als we wat meer informatie hebben, kunnen we je verder helpen. nou kijk, eerst gaat alles goed, gta sa start op, hij gaat naar het menu, dan doe ik new/ load game (allebei geprobeerd) en als ik daardan opgedrukt heb moet hij beginnen maar dan valt hij uit en geeft een foutmelding? Reageren
Donwell Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Dan krijg jij de Single Player versie van GTA San Andreas voor je neus, je gaat dus niet online. Wat je dan moet doen, is verschillend. Je hebt niet de juiste versie van SA-MP geïnstalleerd Je hebt niet V1.0 van GTA San Andreas. Wat te doen? Dat leg ik je zo uit Je hebt GTA San Andreas illegaal, in dit geval mogen we je niet verder helpen Je hebt geen V1.0 van SA Je moet dan eventjes downgraden, dat is zo gedaan. Download twee dingen, patch eventjes je GTA en vervang 2 bestandjes en hij zal het moeten doen. De patch spreekt voor zich, de stappen volgen. De V1 files is slechts een beetje vervangen. Pak het bestand uit, en vervang ze met de originele te vinden in je [GTASAMap]/Data/Script. Als je dat hebt gedaan, is dat klaar. Patch V1 Files Je hebt niet de juiste versie van SA-MP Het kan voorkomen dat je niet de juiste versie hebt van SA-MP, probeer eens de nieuwste versie die te downloaden valt op de Officiële site. Verder valt hier weinig over uit te leggen, als je niet precies weet hoe alles werkt kun je nog altijd mijn Tutorial. Mochten deze oplossingen niet werken, probeer eens zowel je normale GTA en je SA-MP te herinstalleren, niet geschoten is altijd mis. >>> Door Azer: Wel even voor de duidelijkheid: SA:MP start gewoon op als je een verkeerde versie hebt geinstalleerd, pas ingame checkt de server welke versie je hebt en blokkeert dan eventueel de connectie. <<< Reageren
Azer Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Singleplayer hoort niet op te starten, dit kan door het volgende komen: SA:MP is niet geinstalleerd in folder van GTA:SA (standaard \Program Files\GTA San Andreas\) of je gebruikt niet GTA:SA v1.0 (dit is te controleren door te kijken of er een versie rechtsonder zichtbaar is in het menu van GTA:SA). Reageren
neilladriaansen Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Dan krijg jij de Single Player versie van GTA San Andreas voor je neus, je gaat dus niet online. Wat je dan moet doen, is verschillend. Je hebt niet de juiste versie van SA-MP geïnstalleerd Je hebt niet V1.0 van GTA San Andreas. Wat te doen? Dat leg ik je zo uit Je hebt GTA San Andreas illegaal, in dit geval mogen we je niet verder helpen Je hebt geen V1.0 van SA Je moet dan eventjes downgraden, dat is zo gedaan. Download twee dingen, patch eventjes je GTA en vervang 2 bestandjes en hij zal het moeten doen. De patch spreekt voor zich, de stappen volgen. De V1 files is slechts een beetje vervangen. Pak het bestand uit, en vervang ze met de originele te vinden in je [GTASAMap]/Data/Script. Als je dat hebt gedaan, is dat klaar. Patch V1 Files Je hebt niet de juiste versie van SA-MP Het kan voorkomen dat je niet de juiste versie hebt van SA-MP, probeer eens de nieuwste versie die te downloaden valt op de Officiële site. Verder valt hier weinig over uit te leggen, als je niet precies weet hoe alles werkt kun je nog altijd mijn Tutorial. Mochten deze oplossingen niet werken, probeer eens zowel je normale GTA en je SA-MP te herinstalleren, niet geschoten is altijd mis. aha dat is het dus, ik heb v2 ik deinstalleer hem wel even dan heb ik weer v1 als het goed is. heel erg bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 aha dat is het dus, ik heb v2 ik deinstalleer hem wel even dan heb ik weer v1 als het goed is. heel erg bedankt Je hoeft niet de deïnstalleren, je moet jou versie patchen met de link die Donwell je gegeven heeft. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Om nog even wat meer informatie te geven omtrent Versie 2 van San Andreas, als je hem hebt gekocht nádat de Hot Coffee Mod is hij standaard Versie 2, deze zorgt ervoor dat je GTA San Andreas niet kan modden, en SA-MP is in feite een soort mod. Als je hem dan ook deïnstalleerd, zal hij ook V2 weer opnieuw activeren. Als je wilt modden en SA-MP wilt spelen, moet je gewoon downgraden wat Sandra hierboven ook al zei. Reageren
taz22 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 hallo, ik heb verzie 1.1 ofzo, maar als ik sa mp opstart krijg ik het zelfde probleem. laad sa wel gewoon maar daarna krijg ik gewoon weer het single player menutje. de downgrade werkt bij mij niet. heb eerst geprobeerd die patch te instaleren deed het niet (krijg ik te zien dat ik de verkeerde verzie heb) dan als ik het nogmaals probeer nadat ik die 2 bestanden gewisseld heb krijg ik het zelfde probleem. weet iemand wat ik hieraan kan doen? bedankt gr Reageren
Donwell Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 V1.01 wil soms ook nog wel eens problemen opleveren, dat klopt. Dit is heel makkelijk te verhelpen, je moet alleen 2 bestandjes overschrijven. Deze zul je hier kunnen downloaden. Pak de bestandjes uit en herschrijf het origineel, te vinden in de 'Data -> Script' map van je GTA San Andreas map. Deze is overigens vaak standaard ingesteld op het pad C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Reageren
taz22 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 V1.01 wil soms ook nog wel eens problemen opleveren, dat klopt. Dit is heel makkelijk te verhelpen, je moet alleen 2 bestandjes overschrijven. Deze zul je hier kunnen downloaden. Pak de bestandjes uit en herschrijf het origineel, te vinden in de 'Data -> Script' map van je GTA San Andreas map. Deze is overigens vaak standaard ingesteld op het pad C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. heb ik gedaan. werkt nog niet. heb wel iets gedaan zodat ik gta zonder cd kan spelen (heeft iemand anders voor mij gedaan, weet niet presies hoe) kan het hierdoor komen? gr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.