coucke Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 als ik gta speel op mijn laptop 1.7ghz 1gb ram 256mb 3d card mobile intel 945GM als ik het speel kommen er in de game allemaal letters op mijn beeld dit hier is de link er naar in het menu zelf maar in het spel zelf is het over het volledige beeldscherm :s http://img49.imageshack.us/my.php?image=errorba5.jpg alvast bedankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Het kan zijn dat je wel eens iets hebt gemod in de map TEXT in GTA San Andreas , dat is de enige logische reden die ik kan opnoemen. Ik zou GTA San Andreas in ieder geval verwijderen en opnieuw instaleren , en kijken of het dan weg is. Reageren
coucke Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 heb nieuwe drive van video card gdwnl is nu opgelost alvast bedankt maar hij zette de instelling automatisch in 800X600X32 en staat super klein moet ik dan gwn bij options advanced en da vb 1024X800X32? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Dit was idd een probleem wat je op moest lossen door de drivers te upgraden . Wat betreft je instellingen kan je ook de PC laten kiezen waarbij je nieuwe driver ook invloed heeft op de instellingen van het beeld. Verwijder het bestand gta_sa.set, dit bestand bevat al je instellingen van het spel en kan zonder problemen verwijdert worden. Het bestand kan je vinden in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Als SA dan weer wordt gestart zal het spel bovengenoemde bestand opnieuw aanmaken met de standaard instellingen, waarbij de grafische instellingen worden ingesteld aan de hand van je grafische kaart i.c.m. de nieuwe driver. Succes Reageren
coucke Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 als ik de game speel staan er naast het game beeld zwarte lijnene :s daar kan ik geen screen van maken :s Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Om een screen te maken druk je even op [PrtScn], dan start je het programma 'Paint' en met [Ctrl-V] wordt dan je screen in paint zichtbaar waarna je je screen kan opslaan. Heb je je drivers met windows ge-upgrade of op de site v/d fabrikant v/d grafische kaart? Reageren
coucke Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ik weet hoe je screen moet nemen maar als ik een neem staan die zwarte lijnen er niet op :s en ja via intel zelf Reageren
martijnvanruiven Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ik heb dat probleem ook maar ik begrijp echt niet hoe ik dit moet oplossen ik heb een Medion MD 98300 wie kan me helpen want ik begrijp niet veel met dat soort fouten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.