Jump to content

PS2 game loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

Tijdens het spelen loopt het spel steeds vast.

Kan dit komen doordat ik cheatcodes gebruik? Of is de CD gewoon kapot?

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan door 2 oorzaken komen , of je CD is vies ( dan zou ik hem even poetsen met een zachte doek ). Of er zitten krassen op je CD , dan zit er niks anders op dan een nieuwe GTA San Andreas CD te kopen. :) Door cheats zal het vast niet komen , dat is gevoelig voor je Savegame niet voor je spel zelf. Anders zou ik newgame beginnen , en GTA San Andreas zonder cheats spelen. Succes in ieder geval. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Dank je wel DenkaanHenk! _O_

Gepoetst hebben we al, krasjes zitten er idd wel op.

Heb al uit goede bronnen vernomen dat sinterklaas een nieuwe voor in de zak heeft, :sst:

ff geduld dus tot 5 Dec ;-)

:duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zelf heb ik dit ook wel eens.

De oorzaak is dan dat hij overhit raakt..

Hier kun je niks aan doen,gewoon weer opnieuw opstarten. ;)

Geplaatst:
  giorgakis zei:
Dank je wel DenkaanHenk! _O_

Gepoetst hebben we al, krasjes zitten er idd wel op.

Heb al uit goede bronnen vernomen dat sinterklaas een nieuwe voor in de zak heeft, :sst:

ff geduld dus tot 5 Dec ;-)

:duh:

is morgen al ;)

je het kan ook zijn dat je lazer kaduk is probeer eens een ander spel of dat ook vastloopt :engel:

Geplaatst:

Als het zo is dat hij oververhit raakt zou je kunnen kijken of hij in een goeie luchtige plek staat, of dat hij in een of ander dicht laatje licht. Anders kan je gaan klagen bij Sony, maar ik weet niet of dit wat oplevert.

Geplaatst:
  hielkeh zei:
Als het zo is dat hij oververhit raakt zou je kunnen kijken of hij in een goeie luchtige plek staat, of dat hij in een of ander dicht laatje licht. Anders kan je gaan klagen bij Sony, maar ik weet niet of dit wat oplevert.

nee dat beloof ik :7

inderdaad een luchtige plek zoeken maar ook eventuweel:

je filter achter in je ps2 uitzuigen door met het borsteltje van de stofzuiger erlangs te gaan ^_^

Geplaatst:

Misschien is het gewoon dat er stof op de lazer zit, of omdat je PSTwo te oud is. Sony heeft beloofd dat-ie minstens zeven jaar mee kon gaan, en heb je hem gekocht in 2000... Ja, dat wordt dan even een nieuwe PSTwo kopen ^_^

Geplaatst:

@ hierboven dit is bullshit.Mijn PS2 gaat nog altijd mee.Stof op de laser ok.maar na 7 jaar al kapot dat is me wat te snel hoor.

Geplaatst:

Uhm, zeg je nou dat de PSTwo bullshit is of ik? :duh: Maarja, als er stof op de lazer is kan het met een speciale CD weer schoonmaken, hoef je helemaal niet de PSTwo voor open te schroeven :puh:

Geplaatst:

Verdere discussie over de kwaliteit e.d. van je console kan je zo nodig ergens anders verder voeren. Graag weer on-topic, en aangezien de topic starter allang geholpen is lijkt mij dat dit topic verder gewoon met rust gelaten kan worden. Tenzij er weer een vergelijkbaar probleem de kop op steekt. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...