coucke Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) als ik connect met een server start de single player en niet de multiplayer hoe los ik dit op :s Bewerkt: 25 november 2007 door coucke Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Het RCON wachtwoord is enkel voor Administrators van die server, en als je geen Admin bent hoef je dat dus ook niet in te vullen. Het normale wachtwoord-veld is bij onbeveiligde servers grijs, en kan je niets invullen. Als het slotje dat voor de server staat dicht en rood is dan is het wachtwoordveld wit, en zul je het ook moeten invullen om op de server te kunnen. EDIT: Ik heb inmiddels een PB conversatie, dus er hoeft voorlopig niet gepost te worden. EDIT: Probleem is verholpen zegt hij net via de PB Bewerkt: 25 november 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.