Jopper47 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Hallo, Ik zou graag deze mod willen converteren naar GTA SA. Kan dat? Zo ja, hoe? Van Johannes47 Bewerkt: 25 november 2007 door Johannes47 Reageren
K.O. Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 In de Master Tutorial List had je deze tutorial kunnen vinden waarin wordt uitgelegd hoe je VC auto's naar SA converteert. Wapens gaan volgens mij op dezelfde manier, alleen hoef je natuurlijk niks met de grootte van de wielen en tevens kun je het COL-gedeelte achterwege laten, wapens hebben namelijk geen aparte COL. Vraag natuurlijk wel eerst toestemming aan de maker van de mod. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 In de Master Tutorial List had je deze tutorial kunnen vinden waarin wordt uitgelegd hoe je VC auto's naar SA converteert. Wapens gaan volgens mij op dezelfde manier, alleen hoef je natuurlijk niks met de grootte van de wielen en tevens kun je het COL-gedeelte achterwege laten, wapens hebben namelijk geen aparte COL.Vraag natuurlijk wel eerst toestemming aan de maker van de mod. Oke, bedankt! Ik zal toestemming vragen en dan proberen de wapens te converteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.