Jump to content

Nuclear Winter Intel Edition SLI

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de beste PC van de wereld gevonden ! Dus wat dacht je van top Graphics play ?

Dit is denk ik de site: http://www.biohazardcomputers.us/store.php...p;x=40&y=11

Dan nog een kleine bescgrijving:

Nuclear Winter Intel Edition SLI

Black Friday Sale!!: Save $500 on Samsung 30ST 2560x1600res

Processor: Intel: Intel Core 2 Extreme QX6850 (Quad Core)

Video Card (SLI/SLI-Ready): (2) GeForce 8800Ultra 768MB DDR3 SLI

DDR2 Memory: 4GB OCZ Platinum PC2 8000 DDR2

Hard Drive 1: 1TB 7200 32MB Cache Hitachi

Hard Drive 2: 1TB 7200rpm 32MB Cache Hitachi

Hard Drive 3: 1TB 7200rpm 32MB Cache Hitachi

Hard Drive 4: 1TB 7200rpm 32MB Cache Hitachi

RAID: Requires Identical Hard Drives : RAID 1 - Data Redundancy

Physics Accelerator Card: Ageia Physx Card

Sound Card: Sound Blaster X-Fi Elite Pro

Power Supply: PC Power&Cooling 1200W T12W

Optical Drive 1: Plextor Blu-ray DVDRW

Optical Drive 2: Plextor Blu-ray DVDRW

Input Devices: Logitech G15 Gaming Keyboard

Mouse: Logitech Cordless Laser G7 Mouse

3.5" Bay: FDD & 7-in-1 Media Reader/Writer Combo

Operating System: Windows Vista Ultimate 64bit

Custom Paint: Yes, please contact me to discuss pricing

Biohazard Life Support: 3 Years 24/7 Tech Support and On-site Service

Total: $15,693.62 :roll:

Bewerkt: door Rakoen
Geplaatst:

ik neem aan dat dit bij "graphichs algemeen" staat omdat de buitenkant zo mooi versierd is of dat je hem perongelijk hier hebt gezet? ^_^

Slechts $6,513.99 voor de basis en als je alles erop en eraan koopt kost ie $14,893.62 een koopje. Man dat is een fortuin voor een PC.

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Hardware.<<<

Bewerkt: door RonaldVC

A: Wat moeten wij hiermee?

B: Die computer is bagger. Maar 2x Ultra, 4x 1 TB 7200RPM, raptors zijn sneller & goedkoper. Maar 4 GB werkgeheugen.

C: Wat moet je met 2 blue ray spelers? Je kan er beter 1 nemen + 4 DVD combo drivers

D: Dit is het duurste van het duurste dus dan moeten mensen niet gaan denken dat het het allerbeste is. Quad core is hetzelfde als dual core in games. Omdat ze simpel weg het nog niet ondersteunen.

Ik heb de beste PC van de wereld gevonden !

Mooi niet, dit ding is sloom als je het vergelijkt met de super computers.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

duurste ja

en als je SLI gebruikt voor je gkaarten word er maar 1tje optimaal gebruikt en de andere maart voor 40% ongeveer

en er zijn al 10.000 rpm harde schijven en met 4x 1 tb zal die echt niet sneller gaan lopen ( wat ook ziekelijk veel is 4 tb je krijgt als normale persoon geeneens 500gb vol.. )

eens kijken, wat voor videokaart.. Noem je dat een videokaart..? wat dacht je van deze?

Enne, alienware is beter!

En een pc met weet ik hoeveel schijfruimte hoeft nog geen goeie pc te zijn he

Bewerkt: door Naudin
eens kijken, wat voor videokaart.. Noem je dat een videokaart..? wat dacht je van deze?

Een quadro kaart is niet om te gamen. Typisch een geval van duur is goed.... Alienware is helemaal niet beter. Net zoals Dell lichten ze je op qua prijs. Een beter computer is op azerty (zelf samengesteld) 800 euro goedkoper dan Dell haar beste game pc. Ook kan je op azerty allemaal A merken kiezen + rekening houden met evt. upgrade's. Dell & Alienware niet.

EDIT: Van azerty over die Quadro kaart:

NVIDIA Quadro FX 5600 by PNY Technologies provides an ultra-high-end graphics solution that delivers unprecedented professional graphics performance and features for extreme CAD, DCC, scientific, and visualization applications.

Kortom 3d programma's.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Deze pc is volgens mij wel wat sneller (BEHALVE de GRAKA kaarten) maar je kan er heeeeeeeeeeeeeél goed mee gamen en hij kost maar 5000€

KLIK

Geplaatst:
A: Wat moeten wij hiermee?

B: Die computer is bagger. Maar 2x Ultra, 4x 1 TB 7200RPM, raptors zijn sneller & goedkoper. Maar 4 GB werkgeheugen.

C: Wat moet je met 2 blue ray spelers? Je kan er beter 1 nemen + 4 DVD combo drivers

D: Dit is het duurste van het duurste dus dan moeten mensen niet gaan denken dat het het allerbeste is. Quad core is hetzelfde als dual core in games. Omdat ze simpel weg het nog niet ondersteunen.

Ik heb de beste PC van de wereld gevonden !

Mooi niet, dit ding is sloom als je het vergelijkt met de super computers.

Een super computer is wat anders dan een Personal Computer...

Maargoed het is zonder twijfel een van de snellere (zoniet de snelste) computer dit moment op de markt.

Geplaatst:

Snelste? 2 Overgeclockte 8800GTS kunnen die 8800 Ultra's nog in de pan hakken, dit gaat gewoon nergens over. Ten eerste die case is baggerlelijk, aan al die TB hebbie niks. 2 Blu Ray is ook zo doelloos als ik weetnie wat, 4 GB is weinig hierbij.

Een quadro kaart is niet om te gamen. Typisch een geval van duur is goed.... Alienware is helemaal niet beter. Net zoals Dell lichten ze je op qua prijs. Een beter computer is op azerty (zelf samengesteld) 800 euro goedkoper dan Dell haar beste game pc. Ook kan je op azerty allemaal A merken kiezen + rekening houden met evt. upgrade's. Dell & Alienware niet.

EDIT: Van azerty over die Quadro kaart:

NVIDIA Quadro FX 5600 by PNY Technologies provides an ultra-high-end graphics solution that delivers unprecedented professional graphics performance and features for extreme CAD, DCC, scientific, and visualization applications.

Kortom 3d programma's.

Wie zegt dat het hier om de beste game-pc gaat dan? niemand.. oke

Typisch een geval van duur is goed....

ohja 1,5 gb grafisch geheugen is neit goed he.. :duh:

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

1,5 GB nee. Wat moet je ermee op resoluties van 640x320? Niks.... 1,5 GB aan videogeheugen gebruikt geen enkele game, tenzij je echt op mega resoluties speelt (bijna 4000 pixels). En de snelheid speelt ook nog mee.... GDDR* of DRR* geheugen.

Geplaatst:
1,5 GB nee. Wat moet je ermee op resoluties van 640x320? Niks.... 1,5 GB aan videogeheugen gebruikt geen enkele game, tenzij je echt op mega resoluties speelt (bijna 4000 pixels). En de snelheid speelt ook nog mee.... GDDR* of DRR* geheugen.

het gaat hier toch ook niet om games..

Geplaatst:

GTS is ook niks bear de GTX is veel beter en de GT is de middel ertussen

en een zelf samengestelde PC is net zo goed als ''alienware'' wat er alleen maar dik en duur uitziet en waar je veel te veel voor betaald

en 2 gb is niks, erm windows in 32bit kan maar 4 GB aan hoor dus heb je ook niet meer nodig

en die 4 GB gebruik je toch al NOOIT allemaal tegelijk want dan moet je zon 50 programms tegelijk hebbe draaie wil je dat vol krijgen.

hoe meer is niet altijd beter, vooral als je er maar 25% meestal van gebruikt zoals bij 4 gb geheugen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...