Jump to content

Signature Of The Month (C4D/Abstract) stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier kan je je stem uitbrengen op de signature waarvan jij denkt dat het een plaatsje als header verdiend bovenaan het Graphics-fora. Deelnemende signatures vind je ===>HIER<===. Helaas zijn er deze keer niet zoveel deelnemers, maar ondanks dat zijn er wel een aantal prachtige signatures ingeleverd..

Wil je stemmen neem dan onderstaand lijstje over.

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Stemmen kan t/m 2 December!

Veel succes aan alle deelnemers!! :)

Geplaatst:

Naam: Dizzee

Waarom: Ik vind de effecten zo verschrikkelijk mooi. Ik heb hem al 20 keer bekeken. Zo onwijs gaaf. Ik vind die van Jon-asses btw ook verschrikkelijk mooi maar ik vind het font echt er niet bij passen.

Geplaatst:

Waarom: Echt super mooi gedaan! In mijn ogen kun jij het beste met C4D omgaan, en dat blijkt wel weer uit deze sig. Ik heb er verder niet veel over te zeggen, behalve dat ik hem super mooi vind. Overigens vind ik die van Jon-asses ook erg mooi, maar de keuze van het font is wat minder geslaagd, eerlijk gezegd.

Iedereen nog veel succes! :tu:

Geplaatst:

Waarom: Het ziet er geweldig uit. Dat lijk wel op zo'n bol waat electriciteit doorheel gaat. Prachtig

Geplaatst:

Naam: Jon-asses

Waarom: gewoon, hij is heel mooi en ik vind hem mooier dan die van Dizzee en die van D Corleone

Geplaatst:

Naam: Jon-Asses

Waarom: Deze heeft de mooiste effecten van alle signature, en de belichting is duidelijk het beste. Bij Dizzee zijn sommige stukken heel licht, en dat past wat minder goed bij de donkere stukken. De tekst vind ik ook wat mooier bij Jon-Asses, alleen is hij iets hoog geplaatst, wat erg jammer is. D Corleone, zeker geen slechte signature, maar volgensmij heb je hem verkleind, en daarom ziet het er een beetje raar uit.

Geplaatst:

Waarom: De fontkeuze vind ik minder maar hij heeft de mooiste effecten vind ik, in het totaal is die sign de mooiste :) ...

Geplaatst:

Waarom: De sig doet me het meest, beetje mysterieus en ik heb het idee dat ik er tijden naar kan kijken zonder echt verveeld te worden. Het minpuntje is de tekst maar dan nog vind ik het een betere dan de anderen.

Geplaatst:

Waarom: Deze heeft de mooiste effecten. Die van Jon-asses is net wat verkeerd belicht bij de render, ik vind het tenminste niet mooi. Dizzee heeft weer eens wat anders en het is een prachtig effect. :Y

Geplaatst:

De stemperiode is voorbij, en winnaar is geworden: Jon-asses! :tu:

Jon-asses, jouw signature zal zo snel mogelijk als header bovenaan het GFX-fora komen!

Aan alle deelnemers, bedankt voor het meedoen. Over een maandje is er weer een kans!! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...