Jump to content

Rally missie Cone Crazy


(San) Andr

Recommended Posts

hallo iedereen hey ik zag dat je een racemissie moest doen die cone crazy heet. op een kaart zag ik een race aangegeven op die parkeergarage waar lance je komt oppikken om diaz te beschermen, maar die kon ik niet vinden.

PS: ik kan 1 unique jump maar niet krijgen, de rest heb ik allemaal al. ik bedoel die trap waar lance op staat bij die 'guardian angels' van cortez, die missie dat je diaz moet beschermen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie Cone Crazy is niet echt een race-missie. Het is een missie dat je in een Stallion moet gaan zitten en dan 5 checkpoints pakken zonder ook maar één pion om te gooien. Als je dat wel doe is de missie gefailed. Als jij trouwens meteen over die unieke stunt bezig bent kan ik m'n vraag daar ook meteen bij zetten. Op de map van unieke stunten zijn er maar 35 aangegeven. Unieke stunt no. 17 is vergeten. Waar is deze? Ik heb er namelijk ook 35 en ik moet die alleen nog. Nog wat over Cone Crazy, de teller begint pas als jij de eerste checkpoint doorgegaan bent, de checkpoints zien er hetzelfde uit als bij de missie PCJ-Playground, je mag ze in willekeurige volgorde halen, elke checkpoint geeft je 12 seconden extra omdat de teller telkens omlaag gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedank he baffie die nr 17 zit op starfish island. ik heb een link naar een ander kaartje: www.gta-action.com/contend/vc_stunts.htm op deze kaart is het nummer 19, in een van die tuinen (kan je volgens mij bereiken via die kade met aanlegsteiger). de stunt die ik bedoel is nummer 25, ik ben met een hotringracer zelfs op het dak gekomen van het tegenover liggende politiebureau, maar nog noemt hij het geen unique jump. ik heb dit eerder gehad met een savegame die ik per ongeluk had gewist, maar die heb ik nu weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zulke problemen ook wel eens gehad, je moet gewoon alle kanten opspringen door op het laatste moment nog je stuur een klein tikje te geven. Als je dat doe dan heb je em vanzelf wel een keer. Trouwens die unieke stunt op Starfish Eiland kan je die ook met een auto doen? Of moet het persé met een motor.

Link to comment
Delen op andere websites

nou volgens mij kan je dat alleen met een motor doen, het trapje is net iets te smal ik raad een pcj 600 aan. trouwens wat bedoel je alleen net voordat je de van de trap omhoog gaat een tikje naar rechts/links geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat op het moment voordat je de trap opga ietsjes een 'duwtje' naar links geloof ik moet geven, daardoor kom je op een andere plek terecht en dat die wél meetelt. Kan je anders niet even een zéér uitgebreide 'walktrough' van die unieke stunt geven + screen, misschien beetje teveel gevraagd maar ik snap em nóg niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een screen kan je als lid plaatsen door op het IMG knopje te klikken, maar ik heb die unieke stunt al, dus een 'walktrough'is niet meer nodig. Om een willekeurige screen online te zetten kan je www.imageshack.us gebruiken. Een screen kan je maken met het programma FRAPS. Kun je downloaden van www.gtagames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb helaas geen FRAPS omdat als ik naar gtagames.nl ga, en ik wil iets downloaden dan kmt er van, ''je bent waarschaanlijk vanaf een andere site naar ons server gegaan ofzo''.

Ik heb liever dat ik geen FRAPS download.

________________________

Back to topic:

Die ene stunt heb ik in 2 keer gedaan.

Het is best moeilijk op het begin maar later wen je er wel aan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat probleem een hele poos gehad met de unieke stunt op het dak van de Mall in Washington, die moet je ook íétsjes naar links nemen om het voor elkaar te krijgen. Trouwens wel vreemd dat als je na de unieke stunt van je motor afval de stunt nog wel meetelt.

Link to comment
Delen op andere websites

eerst lukte die stunt op washington mall me niet, maandag deed ik hem per ongeluk (ik deed 'm altijd teveel naar links). maar of die ene stunt het doet kan ik nog niet zeggen, ik mag tot vrijdag geen gta meer spelen, dus eerder kan ik het nog niet zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ga je het tot vrijdag niet meer spelen? Ben je zó gespannen of die unieke stunt het doet dat je eerst een paar dagen op vakantie ga ofzo :D . Weet je trouwens wel zeker dat je em nog niet hebt en dat er een andere is die je nog niet hebt waarvan je het wel denkt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet bijna zeker dat dat 'm is, toen ik er een paar dagen geleden aan begon, was dat de laatste die ik nog moest, en ik had m met die savegame nog nooit gedaan. misschien dat ik vanavond nog stiekem gta ga spelen als iedereen weg is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...