gammie_ Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Beste leden, Ik was bezig met het branden van een zelfgemaakt muziek cd'tje, bij de 6 procent stond hij vast en starte de pc zich opnieuw op, waarna dit bericht steeds verschijnt: Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de orginele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten. Dit heb ik ookal geprobeerd maar hij pakt mijn legale cd-rom van windows XP niet... Wat moet ik nu doen? Als ik Enter of een andere toets indruk start hij weer opnieuw op met deze melding... Reageren
xgaming Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hoe bedoel jij hij pakt de CD niet? Leest ie hem niet of geeft ie een fout? Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hoe bedoel jij hij pakt de CD niet? Leest ie hem niet of geeft ie een fout? Hij reageerd er niet op. Hij geeft gewoon steeds die foutmelding. Ik krijg nergends een optie dat hij de cd kan opstarten... Terwijl ik wel van alles probeer in te drukke als F1 ect.. Reageren
xgaming Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Zet je CD drive in de BIOS als nummer 1. Dit houdt in dat ie opstart van de CD. Ik weet niet meer precies wat je met de XP schijf kon doen. Probeer een optie te zoeken als systeemherstel / systeem reparatie of in die richting. Misschien had je dit al gedaan maar dat maak ik niet echt op uit je beschrijving. Ik wel van alles probeer in te drukke als F1 ect.. Weet je zeker dat het F1 is en niet delete? Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Bedankt het is gelukt. Alleen nu vraagt hij: Bij welke Windows-installatie wilt u zich aanmelden? (Druk op ENTER om te annuleren): en dan moet ik wat intypen maar weet niet wat ik er met typen? Reageren
xgaming Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Op welke schijf heb je windows geinstalleerd? En wat kan je intypen? Misschien moet je iets van C:\ intypen als windows daarop is geinstalleerd, alleen weet ik dat niet zeker.... Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb daarnet wat uitgeprobeerd. met 1 en C, uiteindelijk kon uit een woordenlijst kiezen maar daar kwam ik totaal niet verder mee... Wel heb ik een partitie van schijf C gekrege maar ik kon alleen de schijf verwijderen en een nieuwe aanmaken.... Reageren
xgaming Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ja, je kan denk ik geen foto'tje maken ? Ik kan je helaas niet meer verder helpen op dit moment, als ik XP op mijn computer had staan had ik graag voor je gekeken... Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Ik heb mijn pc maandag naar de computer-zaak gebracht. Er zat een virus op... Gelukkig doet hij het nu weer. Bedankt jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.