kamranoi Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 yo , in mijn gta sa userfiles stond een map user tracks dus ik vroeg me af .... als je daar nou je nummers op zet komen die dan ook op het spel zodat je er naar toe kan luisteren. greetz kamranoi Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Ja die nummers komen dan in je GTA San Andreas spel te staan , je moet ze alleen nog eventjes in het menu van GTA San Andreas scannen. En dan kun je je nummers beluisteren op Usertrack Player. Het is het Audio menu waar je je nummers kunt scannen. Bewerkt: 25 november 2007 door DenkaanHenk Reageren
Dastard Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ja,User Tracks= Gebruikers Liedjes. Reageren
kamranoi Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ja die nummers komen dan in je GTA San Andreas spel te staan , je moet ze alleen nog eventjes in het menu van GTA San Andreas scannen. En dan kun je je nummers beluisteren op Usertrack Player. Het is het Audio menu waar je je nummers kunt scannen. hoe bedoel je scannen?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Nou als je je nummers niet scant in het Audio menu in GTA San Andreas dan kun je ze ook niet beluisteren op de zender Usertrack Player , dus eerst scannen en dan kun je je nummers luisteren. Reageren
Donwell Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Zoals DaH hierboven al zegt, moeten de nummers eerst worden herkend door het spel, scannen dus. Dit doe je door naar je opties te gaan, ongeacht je in het spel bezig bent of niet, en naar de Audio Opties te gaan. Daar zul je weer een knop zien, met de naam 'User Tracks options', klik deze aan, en je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden. Tussen deze mogelijkheden zul je ook de 'Scan'-optie vinden, klik deze aan en wacht even terwijl GTA San Andreas de lijst met liedjes scant. Als dit proces klaar is, zullen ze te beluisteren zijn op de radio. Reageren
kamranoi Geplaatst: 25 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Nou als je je nummers niet scant in het Audio menu in GTA San Andreas dan kun je ze ook niet beluisteren op de zender Usertrack Player , dus eerst scannen en dan kun je je nummers luisteren. weet ik ook wel . maar hoe scan ik het? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Hoofdmenu > Options > Audio Setup > User Track Options > Scan User Tracks. Succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Het is aan te raden om AutoScan niet aan te zetten. Veel mensen doen dit toch en daarvan gaat SA slomer lopen Reageren
BigM Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Het is aan te raden om AutoScan niet aan te zetten. Veel mensen doen dit toch en daarvan gaat SA slomer lopen Kan niet geloven dat Het dan aan die scan zal liggen, Waarschijnlijk Hebben die geene waar jij het nou net over hebt een slechte pc. Misschien hebben de andere zoals ik die je bericht lezen wel een heele goeie pc. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Maar dan loopt het niet helemaal zo smooth meer, omdat SA dan om de zoveel tijd die map gaat scannen terwijl je ingame zit. Normaal vergt dit al best veel werkgeheugen, kun je nagaan als je ook nog ingame zit. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Kan niet geloven dat Het dan aan die scan zal liggen, Waarschijnlijk Hebben die geene waar jij het nou net over hebt een slechte pc. Misschien hebben de andere zoals ik die je bericht lezen wel een heele goeie pc. Als men voor een paar GB aan muziek heeft kan ik me wel voorstellen dat dat niet echt in het voordeel v/h spel kan zijn. Daarnaast is 1x scannen meer dan voldoende, er hoeft pas opnieuw gescand te worden als er weer muziek is toegevoegd. Dus telkens dezelfde tracks scannen is een beetje zinloos. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Als men voor een paar GB aan muziek heeft kan ik me wel voorstellen dat dat niet echt in het voordeel v/h spel kan zijn. Mijn geval dus... Dat verklaart een hoop. Dank je, KoE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.