kamranoi Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) ik heb een foto maar kan iemand me uitleggen hou ik in vredesnaam mijn foto uploud want via bijlage lukt e't nie. Bewerkt: 25 november 2007 door kamranoi Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 kleuren crash... Problemen met kleuren in het spel worden in 9 van de 10 gevallen veroorzaakt door de videokaart. Deze kan verouderd zijn, waardoor je (helaas) te maken krijgt met vaak onvermijdelijke problemen in het spel. Ik raad je momenteel eerst aan drivers te downloaden voor je videokaart, deze kun je vaak vinden op de sites van Nvidia of Ati. Meestal worden deze kleine, irritante problemen wel verholpen door de meest recente driver te installeren. Blijkt dat niet te werken, trek dan hier weer even aan de bel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ik heb een foto maar kan iemand me uitleggen hou ik in vredesnaam mijn foto uploud want via bijlage lukt e't nie.Klik eerst op de grijze knop [bladeren...] en selecteer het bestand wat je als bijlage wilt toevoegen. Daarna klik je op de groene knop [uploaden]. Als het bestand is geupload klik je op de trekpijl naast 'Beheer bijlagen (1)' (boven de groene 'Uploaden' knop) en klik op het groene [+] teken om die bijlage toe te voegen, als je het verkeerde bestand hebt geselecteerd/geupload kan je 'm met de rode [x] weer verwijderen. Succes Reageren
kamranoi Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 het is gelukt en ik ben uiteindelijk van het probleem af en het gaat ook nog veel sneller. thx jongens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.