Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou ik heb dus de "bat.dff" een beetje veranderd:

(inspiratie van :@ <---)

Nou ja ik weet het hij is prachtig :schater:

en als ik SA opstart heeft hij hem wel in zijn handen, maar je ziet niks :duh:

Geen knuppel om iemand in z'n pannie te slaan :cry:

Dit is hoe ik het gedaan heb:

DFF IO (Kam's latest scripts)

Skip COL

En dan exporten, IMG tool opstarten, "bat.dff" en "bat.txd" verwijderen en dan m'n eigen er in duwen, en dan rebuild archive. Vol zonder hoop start ik SA op, (Als ik mod heb ik geen hoop want het werkt nooit) en ik pak m'n bat en.... niks :N

Als ik meer photo's moet posten zegt u het maar, kan iemand me helpen? Of wil mischien Wazzuup (tot nu toe met Stefanke mijn groten helden) hem in z'n SA zetten, kijken of ie werkt? Ik kan mijn .3ds of .dff uploaden als je wil,

groet Vrijheids Coninck

Geplaatst:

Ik heb geen idee hoe het komt maar ik zou in Zmod wel ff willen kijken of ie het daar wel doe en eventueel zou ik hem nog wel ff opnieuw willen exporteren. Upload voor de zekerheid de 3DS Max file maar ^_^

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik upload de .3ds wel even :Y

Maar ik heb geen Zmoddeler en ik weet ook niet wat ik er mee moet :D

Maar als ik met Kam's script "DFF IO" gebruik en ik mijn bat.dff laadt, doet hij het gewoon.

.max file: Klik

Ja sorry voor de dubbel post,

maar kan niemand helpen? En Galiorix, krijg ik nog een reactie, want ik heb niet echt het idee dat we hier uberhaupt mn .max niet eens hebben gedownload :duh:

Heel erg bedankt ( :duh: ) voor jullie hulp.

EDIT: En ik check het nu even, en 1 iemand heeft mn file wel gedownload, wilde gok, Galiorix ( ^_^ ), dus nu vraag ik alleen een reactie.

Bewerkt: door Wazuup
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ten eerste niet meer dubbelposten aub, ten tweede mag je houding ook wel veranderen als je geholpen wilt worden (de :duh: smiley helpt daar niet aan mee). Probeer eens je TXD op te slaan als VC, en daarna als SA.

Geplaatst:
Ten eerste niet meer dubbelposten aub, ten tweede mag je houding ook wel veranderen als je geholpen wilt worden (de :duh: smiley helpt daar niet aan mee). Probeer eens je TXD op te slaan als VC, en daarna als SA.

Sorry Wazzuup voor de dubbel post, maar dit was de enige manier om nog een beetje aandacht te krijgen ^_^ .

En ik was hardstikke blij toen Galiorix me ging helpen, maar toen heb ik nooit meer een reactie terug gekregen. Daar baalde ik dus een beetje van. Dat was dus een beetje de rede van die emoticon, maar ik begrijp wel dat het niet de goede houding was. En bedankt voor je hulp nog Wazuup, dan is het bijna de 2de keer dat je me geholpen hebt :dans:

PS: Moet je me nieuwe signature zien :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...