Jump to content

Even een vraagje:D

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja je kan zwemmen in GTA Vice City Stories , alleen in GTA San Andreas kun je oneindig zwemmen. In GTA Vice City Stories kan dit helaas niet. ;)

Geplaatst:
Ja je kan zwemmen in GTA Vice City Stories , alleen in GTA San Andreas kun je oneindig zwemmen. In GTA Vice City Stories kan dit helaas niet. ;)

ooh oke bedankt:)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. ^_^

Je kunt inderdaad zwemmen in GTA Vice City Stories. In eerste instantie kan je niet echt lang en snel zwemmen. Voor het snel zwemmen moet je de Paramedic missie doen en voor het lang zwemmen moet je Beach Patrol uitvoeren.

Als je meer wil weten over de Paramedic missie, dan kun je op deze pagina van WikiGTA kijken en als je wat meer wil weten over Beach Patrol, dan kun je op deze pagina van WikiGTA kijken.

Bewerkt: door Colonel Cortez

En weet je ook hoegroot dat spel ongeveer is?

bedankt trwns:D:)

Bewerkt: door MouthPiece

Niet zo groot , GTA San Andreas blijft de grootste GTA. De steden Vice City en Liberty City zijn niet groot in vergelijking met San Andreas. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Niet zo groot , GTA San Andreas blijft de grootste GTA. De steden Vice City en Liberty City zijn niet groot in vergelijking met San Andreas. :)

hoeveel mb ongeveer 715 ofz? of is het 1 gb?

Geplaatst:

Ik begrijp na een beetje doorlezen wat je bedoel. Ik denk dat je in de veronderstelling bent dat GTA Vice City Stories ook op de PC is te verkrijgen. Helaas moet ik je teleurstellen, dat is niet het geval. GTA Vice City Stories is alleen verkrijgbaar voor de PSP en de PS2. Voor de PSP heb je een UMD en voor de PS2 heb je gewoon een PS2-CD en in allebei de gevallen hoef je niks te installeren. Het enige wat ruimte in beslag neemt is de ruimte op je geheugenkaarten voor de PSP en PS2.

Geplaatst:

Ik begrijp na een beetje doorlezen wat je bedoel. Ik denk dat je in de veronderstelling bent dat GTA Vice City Stories ook op de PC is te verkrijgen. Helaas moet ik je teleurstellen, dat is niet het geval. GTA Vice City Stories is alleen verkrijgbaar voor de PSP en de PS2. Voor de PSP heb je een UMD en voor de PS2 heb je gewoon een PS2-CD en in allebei de gevallen hoef je niks te installeren. Het enige wat ruimte in beslag neemt is de ruimte op je geheugenkaarten voor de PSP en PS2.

Ooh oke:< maar kijk ik moet ff voor een vriend weten hoegroot ie ongeveer is want dat vroeg hij:p Snap je?

Laten we zeggen dat een Savegame 1 of 2 MB in neemt van je Sony PSP of Playstation 2 , dat is niet veel. Een Savegame is je bewaarde spel wat je hebt opgeslagen bij het afsluiten van het spel. :Y

Zou het? Als ik een GTA Vice City Stories Savegame op me Sony PSP opslaat , dan neemt het ongeveer 1 of 2 MB in. Het neemt echt geen 1000 MB in want dat is 1 GB , dan staat je Sony PSP of Playstation 2 gauw vol. ^_^ Of je moet het over een PC versie hebben van GTA Vice City Stories die niet bestaat , want op de Sony PSP en Playstation 2 hoef je je spel niet te instaleren. Daar kun je gelijk al spelen.

Zou het? Als ik een GTA Vice City Stories Savegame op me Sony PSP opslaat , dan neemt het ongeveer 1 of 2 MB in. Het neemt echt geen 1000 MB in want dat is 1 GB , dan staat je Sony PSP of Playstation 2 gauw vol. ^_^
Marty heeft het over het spel op de PSP als geheel dat rond de gigabyte groot is, de Playstation DVD zit nog wat voller, die is met 3,85 GB aan data gevuld. De savegames vragen op de PS2 ongeveer 120kb per stuk als ik het goed herinner, misschien net iets meer. Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Preddy kan mijn gedachten lezen. Ik ben heus niet zo gek dat ik MB en KB door elkaar ga gooien ofzo, ik weet heus wel waar ik over praat :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
Preddy kan mijn gedachten lezen. Ik ben heus niet zo gek dat ik MB en KB door elkaar ga gooien ofzo, ik weet heus wel waar ik over praat :puh:

dat vraagje is een van de makkelijkste vragen.

je kan er wel zwemmen maar niet zo lang.

met vcs verdrink je terwijl je zwemt.

maar dat doen ze op een heel envoudige manier waarom vic verdrinkt.

1. je kan dan niet bij de overkant zwemmen.

2. het is niet hetzefde bij san andreas dat je 4 sterren krijgt als je aan de overkant ben.

dus.

wat een makkelijk vraag he!

het hoefniet echtpersee en :slotje: te zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...