guillaume Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 heey ik ben bezig met een gta theme van alle gta's samen ik zit al over de helft en zal die hier posten. nog muziek en instellingen doen. Dus voor de geïnteresseerden hij komt bijna ! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Met ps3 theme maker gemaakt? iig leuk idee, ik zal hem zeker downloaden, maar je kan toch geen muziek in een theme zetten? Reageren
guillaume Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Met ps3 theme maker gemaakt?iig leuk idee, ik zal hem zeker downloaden, maar je kan toch geen muziek in een theme zetten? ik bedoel dat ik die nog moet afwerken het is af link:http://files-upload.com/files/645370/gta.p3t nog paar aanpassingen nodig reacties ? Bewerkt: 27 november 2007 door guillaume Reageren
White Gold Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ziet er leuk uit, alleen zie ik niet zo makkelijk welk icoontje waar voor staat. Dit kan je misschien nog verbeteren en een leuke achtergrond zou ook nog wel passend zijn. Voor de rest KUTGW! Reageren
M4X Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Erg leuk en origineel, als hij af is dan download ik 'm ook wel. Maar ik zou er nog wel even aan het werken, wil je dat het echt een leuke theme wordt. Nu is het een beetje erg druk en onoverzichtelijk, je zou daarom de gta plaatjes bijvoorbeeld een beetje doorzichtig kunnen maken. Of je kan voor elk kopje zoals 'music' en 'video' een nieuw plaatje maken, net zoals bij het airbrush theme. Maar nogmaals, erg origineel en zeker niet slecht! Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Mag ik ff vragen hoe je zo'n theme in je PS3 zet?? Ik heb de 40 gig versie. Maakt dat wat uit? Reageren
Harrison Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik denk het niet BTW, leuk gedaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.