Jump to content

Vliegveld (met echte vliegtuigen)


Ikkuh23

Recommended Posts

Eeyyy...

Vroeger toen ik speelde ging ik altijd naar een vliegveld. Je meos dan een poort binnen en daar was een terein met allemaal kleine vliegtuigjes (en heli's) waar je in kon vliegen alleen waar is die want ik ben hem kwijt! wil je met behulp van een rondje het aangeven??? (of omschrijving)

de plattengrond:

GTAVC_Radarmap.PNG

ik ben je heeel dankbaar

groetjes mij :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet toch een wit kroontje bij het vliegveld links onder in de kaart? Daar is het , Vlakbij die dikke schuine streep. :Y Het is ook vlakbij waar WikiGTA in kleine lettertjes staat links onder in.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn er op Escobar International niet veel vliegtuigjes waar je in kan vliegen (eenSkimmer kan daar namelijk niet zo goed opstijgen en landen :puh: ). Er spawned gek genoeg geen enkel vliegvoertuig op Escobar waar je daadwerkelijk echt in kan vliegen.

Vindplaatsen voor luchtvoertuigen:

Skimmer

Sea Sparrow

Sparrow(vindplaats niet op Wiki)

Maverick

Police Maverick

Hunter

VCN Maverick

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Klikkie. Dit zijn Top Fun busjes. Dan kan je in RC voertuigen rijden. Er zijn ook 2 vliegvoertuigen, De RC Baron en de RC Raider. Als je op de link in mijn bericht klikt, zie je de vindplaatsen van de busjes. 1 Ding, dat ene rondje op Washington Beach is geen vliegvoertuig.

Succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn er nooit mods gemaakt waarbij het mogelijk was om in de vliegtuigen op Escobar te vliegen. Het enige wat er vliegt is soms de Police Maverick, de Dodo en de Boeing 747. Het enige apparaat op Escobar International waar je zelf in kan vliegen is de RC Raider, met de overige vliegapparaten zul je er zelf heen moeten vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Eeyyy...

Vroeger toen ik speelde ging ik altijd naar een vliegveld. Je meos dan een poort binnen en daar was een terein met allemaal kleine vliegtuigjes (en heli's) waar je in kon vliegen alleen waar is die want ik ben hem kwijt! wil je met behulp van een rondje het aangeven??? (of omschrijving)

de plattengrond:

GTAVC_Radarmap.PNG

ik ben je heeel dankbaar

groetjes mij :cya:

hoe zien de vliegtuigjes er uit en over welke kroon hebben jullie het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan een paar fakeplanes die lijken op de Shamals uit SA, en die kroon is de terminal van het vliegveld :) (Als je het vanaf de kaart bekijkt natuurlijk).

maar ikkuh23 zecht toch dat hij erin kon vliegen, of is dat dan verzonnen?...... ^_^ ik weet het, hij heeft een vliegveld met dodo's gevonden en die neppe police heli's waar je in kan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op het Vice City Airport zijn genoeg vliegtuigen, maar er is geen énkele waarin je ook echt kunt vliegen. Wel bevindt zich er een RC-Busje, waar je een helikopter RC-missie kunt doen. Voor de vindplaats van dat Top-Fun busje, klik je op Blizzard's link.

Er is echter maar één vliegtuigje in heel Vice City waar je echt mogelijkheid hebt om in te vliegen, en dat is nog niet eens een hele goede; het is een watervliegtuig, de Skimmer welteverstaan. Dit vliegtuig spawnt achter de Film Studios zodra je deze hebt gekocht en de tweede misse, Dildo Dodo, hebt gedaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...