supersjaak Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 het parachut les parachute on target lukt mij nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 het parachut les parachute on target lukt mij nie Je moet de parachute open trekken als ze dat vragen en dan rondjes vliegen boven die taget en en dan als je lager op de target lande :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 en als je niet dicht genoeg komt bij het rondje dan moet je R3 naar achter duuwen dan ga je veder naar vooren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 (bewerkt) Ik vind van niet zo haal je geen 100% :lol: echt niet, je moet juist niet je para open doen als dat gezegt word wacht minimaal 5 sec.( ik bedoel: na dat er word gezegt dat je op O moet drukken w8 dan 5 sec. tot je bijna denkt dat je dood valt dan moet je maar zelf ff zien allemaal.. ) doe dan open en vlieg naar het rondje, het zal niet gelijk lukken maar doe dat 10× over en je haalt de 100 ik heb zelf van alles gedaan en ik ga binnenkort ook de uitleg van alle testen in de gtagames walktrough regelen en daar komt het ook te staan. Je moet in elk geval heel snel zijn en probeer zo veel mogelijk te vliegen en Niet je para open doen als dat gezegt word want dan loop je te veel sec. achter. Bewerkt: 10 januari 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 en als je niet dicht genoeg komt bij het rondje dan moet je R3 naar achter duuwen dan ga je veder naar vooren Dat kost idd. te veel tijd zoals X-TX14-2 al zegt. Ik heb hem zelf gehaald door op 18/19 sec. je parachute te openen, dan kom je heel dicht in de buurt van de target. Het is een beetje uitproberen wanneer precies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Ik vind van niet zo haal je geen 100% :lol: echt niet, je moet juist niet je para open doen als dat gezegt word wacht minimaal 5 sec. doe dan open en vlieg naar het rondje, het zal niet gelijk lukken maar doe dat 10× over en je haalt de 100 ik heb zelf van alles gedaan en ik ga binnenkort ook de uitleg van alle testen in de gtagames walktrough regelen en daar komt het ook te staan.Je moet in elk geval heel snel zijn en probeer zo veel mogelijk te vliegen en Niet je para open doen als dat gezegt word want dan loop je te veel sec. achter. het duurt even voor je de 100% hebt maar de manier van X-TX14-2 is de beste zo heb ik het ook gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 en als je niet dicht genoeg komt bij het rondje dan moet je R3 naar achter duuwen dan ga je veder naar vooren Dat kost idd. te veel tijd zoals X-TX14-2 al zegt. Ik heb hem zelf gehaald door op 18/19 sec. je parachute te openen, dan kom je heel dicht in de buurt van de target. Het is een beetje uitproberen wanneer precies. Ja ik weet het niet meer ik deed ook erg lang over om beetje de goeie tijd te hebben en ik had hele tijd 99/98% en toen op eens had ik 100 en dat was ook de test waar ik het langst over deed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lissie Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Volgens mij moet je hem rond de 21/22 sec openen. Je moet in de gaten houden dat je niet steurt dan kom je precies in het midden. Als je zweeft kom je ongeveer waar dat rode horizontale balkje is. Vanuit daar moet je ongeveer richten. Het kan wel even duren voordat het lukt maar het is mij wel eens gelukt. Voor 100% moet je op ongeveer 53/54 sec totaal uitkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 bij had ik hem rond de 20 seconden geopent en ik had meteen de volle 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 bij had ik hem rond de 20 seconden geopent en ik had meteen de volle 100% Je wil niet zeggen dat je in 1× 100% had he. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 bedankt tis me gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lissie Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Wanneer heb je hem nou geopend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 mij lukt het ook niet echt bronze voor gehaald :angry: maarja de vliegmissies zijn niet de belangrijkste missies eerst de andere maar uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 mij lukt het ook niet echtbronze voor gehaald :angry: maarja de vliegmissies zijn niet de belangrijkste missies eerst de andere maar uitspelen Ja dat is waar, maar ooit wil je toch wel alles goud hebben Het is gewoon kwestie van veel proberen, ik ben nu alles goud aan het halen bij auto school en ik merk dat ik na 5× toch wel beetje sneller en beter doe dan eerst en als ik door ga dan hal ik vaak goud <_< Meesten die proberen paar keer en dan stoppen ze, dat moet je gewoon nooit doen dat is me beste tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 mij lukt het ook niet echtbronze voor gehaald :angry: maarja de vliegmissies zijn niet de belangrijkste missies eerst de andere maar uitspelen Ja dat is waar, maar ooit wil je toch wel alles goud hebben Het is gewoon kwestie van veel proberen, ik ben nu alles goud aan het halen bij auto school en ik merk dat ik na 5× toch wel beetje sneller en beter doe dan eerst en als ik door ga dan hal ik vaak goud <_< Meesten die proberen paar keer en dan stoppen ze, dat moet je gewoon nooit doen dat is me beste tip ? das raar bij mij lukte het wel gelijk alles goud voor de auto school alleen de laatste was we moeilijk maar flink doorgereden toen was ik er ! nou wel blij dat ik alles goud heb bij autoschool krijg je een paar hele mooie auto's :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.