superjetze Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ik heb San Andreas weer geinstaleert maar nu wil ik weten hoe je op mensen moet richten dan bedoel ik niet het richten van gewoon maar met een groene schietschijf hoe doe je dat? Reageren
BigM Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik heb san andreas ook nog maar net, Maar of ik ben echt noob of je kan niet richten met SA,PC. De manier van richten die jij bedoelt is van de xbox en ps2 Versie. Reageren
Arthis Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) Dan moet je bij contols, Joystick instellen @ bigM, die functie is ook intestellen op de pc, maar dan kan je met je muis een stuk minder. maar daar weet ik ook niet alles van. Bewerkt: 25 november 2007 door m.r.gido Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Idd moet je dan 'Joypad' instellen i.p.v. 'Keyboard + Mouse', maar als je geen joypad / gamepad hebt kan je het camerastandpunt niet meer draaien met de muis, dit kan een groot nadeel zijn. Maar door daadwerkelijk een gamepad te gebruiken is dit probleem er niet, gebruik dan wel een gamepad met 2 analoge sticks. Reageren
superjetze Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 kan dat ook zonder de joypad? mijn vader heeft hem weggegooit. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ja, dit kan zonder gamepad. Enige nadeel is (wat KoE beschreef) is dat je dan niet meer de camera met de muis kan bewegen. Als je een joypad zou hebben kun je de camera wel bewegen. Reageren
superjetze Geplaatst: 26 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2007 en hoe moet dat dan? Reageren
WackoX Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Gewoon de controls op ''joystick'' zetten en dan alles naar je toetsenboen configureren Reageren
superjetze Geplaatst: 27 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2007 en hoe moet je dan richten?! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Rechtermuisknop... Reageren
superjetze Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 maar de muis doet het dan toch niet meer? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 De camera bewegen niet (muis bewegen heeft geen zin), maar klikken wel. Er is nooit gezegt dat de muis het niet meer deed. Dit zei ik: Enige nadeel is (wat KoE beschreef) is dat je dan niet meer de camera met de muis kan bewegen. Ik zei niet dat de muis het niet meer deed Reageren
superjetze Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) en krijg je dan de groene? hoe moet je dan de gewone doen? (zonder het weer te veranderen..) Bewerkt: 28 november 2007 door superjetze Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 en krijg je dan de groene?hoe moet je dan de gewone doen? (zonder het weer te veranderen..) Kun je dat niet gewoon uitproberen??? Ik heb dit probleem ook zo opgelost. Dan Krijg je gewoon het zelfde te zien als op de ps2 en xbox. Dus try it now Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Dan krijg je het groene ja... En dan krijg je op de PS2 versie weer het gewoon richten door de joystick te bewegen, maar ik weet niet zeker of dat ook zo op de PC versie zo is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.