Jump to content

Auto of voertuig in de lucht spawnen.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kun je een voertuig hoog in de lucht spawnen.

Boven op een hoog gebouw kun je nog met een cheat van bijv monstertruck er 1 spawnen.

maar nog veel hoger in de lucht voer je de cheat in maar dan komt er geen voertuig.

Wat is hiervan de oorzaak en is dit op te lossen ???

Geplaatst:

Zou je misschien een beschrijving van de situatie kunnen geven? Wat is precies de reden dat je een voertuig hoog in de lucht wilt hebben?

Maar gezien jouw vorige topic, neem ik aan dat je een voertuig in Liberty City probeert te krijgen. Wanneer je een cheat voor een willekeurig voertuig activeert, spawnt dit voertuig wel, maar is dan onzichtbaar. Laat CJ maar eens instappen, en je zult zien dat hij in een onzichtbaar voertuig stapt. Dit komt doordat Liberty City een interieur is, en de gespawnde voertuigen (d.m.v. cheats) onzichtbaar zulllen zijn. Dit is bij alle interieurs uit het Hidden Interior Universe het geval.

Bedoel je iets anders, laat het dan even weten. :Y

Geplaatst:

Dit is inderdaad wat ik bedoel ik probeer een voertuig in liberty city te krijgen :*D

Maar dit is dus niet mogelijk en alleen via cheats wel mogelijk maar je kunt ze dus ook niet zichtbaar maken?

door een camera lens of sniperlens? of iets anders dergelijks dus?

Geplaatst:
Dit is inderdaad wat ik bedoel ik probeer een voertuig in liberty city te krijgen :*D

Maar dit is dus niet mogelijk en alleen via cheats wel mogelijk maar je kunt ze dus ook niet zichtbaar maken?

Nee, ze blijven onzichtbaar. Als je trouwens door Liberty City wilt rijden heeft het geen nut, want alleen het stuk van Saint's Marks Bistro is solid en de rest is un-solid waardoor je door de grond valt.

Geplaatst:

Nee, ze blijven onzichtbaar. Als je trouwens door Liberty City wilt rijden heeft het geen nut, want alleen het stuk van Saint's Marks Bistro is solid en de rest is un-solid waardoor je door de grond valt.

nee maar ik wil er vliegen en dat moet kunnen want ik kan met armax de zwaartekracht uitschakelen dusss...... :puh:

Geplaatst:

Door middel van cheats gaat het niet lukken, aangezien het een interieur is, ofwel een andere hemel. Dat zie je de auto niet, omdat die nog in een andere hemel zit, namelijk die van de gewone wereld. Met SCM is dit op te lossen door er een code achter te plaatsen in welk interieur jij en de auto moet spawnen. Ik vrees alleen dat jij hem op de PS2 hebt, anders heb je geen ARMAX nodig hebt. Maar als je wél op de PC hebt, wil ik wel een stukje coden waardoor je de auto in het interieur ziet. Zolang je hem op de PS2 hebt, kan ik zo 1-2-3 geen oplossing bedenken...

Geplaatst:
Door middel van cheats gaat het niet lukken, aangezien het een interieur is, ofwel een andere hemel. Dat zie je de auto niet, omdat die nog in een andere hemel zit, namelijk die van de gewone wereld. Met SCM is dit op te lossen door er een code achter te plaatsen in welk interieur jij en de auto moet spawnen. Ik vrees alleen dat jij hem op de PS2 hebt, anders heb je geen ARMAX nodig hebt. Maar als je wél op de PC hebt, wil ik wel een stukje coden waardoor je de auto in het interieur ziet. Zolang je hem op de PS2 hebt, kan ik zo 1-2-3 geen oplossing bedenken...

Ik heb hem inderdaad op de ps2 maar ik heb gta ook voor de pc helaas wel versie 2 die moelijk te modden is :*D

Geplaatst:

Het is wel mogelijk om de auto te zien.

Met een beetje moeite tenminste.

Aangezien je gta ook op pc hebt en er net al verteld werd dat je die patch kan downloaden:

Download en installeer die patch.

Zoek ergens m0d s0beit for SA:MP op.

Als ik het me goed kan herinneren:

Je gaat dus naar die ganton gym dan naar zo'n warehouse.

Daar spawn je die auto die je wilt.

Dan rij je door de deur van het warehouse.

Je auto is nu zichtbaar.

Je zit in hemel E dus je kan gelijk naar liberty city vliegen.

Geplaatst:

Als je een cheat gebruikt om een veortuig te spawnen in een hemel heeft dit geen nut. Hij spawned namelijk gewoon in hemel K of helemaal niet (dat is moeilijk te controleren omdat je niet in twee hemels tegelijk kan zijn). Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Normaal als je zo'n cheat van een voertuig invoert (bijv. VROCKPOKEY ) in hemel K, hoor je de motor starten. Als je dit in een andere hemel doet hoor je dat niet. Een onzichtbaar voertuig in een hemel produceert wel rook uit de uitlaat. Als je via een cheat in een hemel een voertuig probeert te spawnen komt er geen rook. Ik heb zelf met een bazooka met oneindig veel kogels rondgeschoten, maar niets ontplofte. En met de hittezoekende was ook niets te bekennen. Kortom: het voertuig is er niet. Het heeft geen nut om in hemels voertuigen te gaan spawnen, ofwel moet je dit via SCM modding doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...