Jump to content

Custom Track Player bij PS3


Capodaano

Recommended Posts

Ik zou dat geweldig vinden. Dan komt op de radio bij mij alleen maar Linkin Park en Red Hot Chili Peppers uit de boxen. Ik heb dat alles al op mijn PSP dus dan hoef ik alleen maar de MemoryStick erin te doen en overplaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

Het zit toch ook op de PSP?? Met de LCS en de VCS?? dus waarom zou het niet kunnen in IV, waarschijnlijk doen ze het er dus wel in. Hoewel ik toch wel naar de radio luister voor de superdroge humor :puh: Maar als je alle grapjes al een paar keer gehoord hebt, dan wil je misschien wel weer eens wat anders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox360 kun je ook eigen muziek opzetten dus waarom alleen op de PS3?

Omdat heel veel mensen irritante fanboys zijn, en dus alleen hun eigen console noemen zegt maar, heel zielig maarja, niks aan te doen :duh:

even ontopic:

Lijkt me tof, lekker U2 en andere mooie muziek in GTA IV luisteren. Maar natuurlijk luister ik eerst alle radiozenders in het begin :puh:

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox360 kun je ook eigen muziek opzetten dus waarom alleen op de PS3?

Dat was ook mijn eerste reactie. Waarom alleen op de PS3?

Wanneer ik aan het gamen ben, plug ik mijn MP3 weleens in mijn console. Het is immers leuker om je favoriete muziek te horen op een van je favoriete games. Maar bij games met een soundtrack twijfel ik daar soms wel eens aan. Ik hoop dat GTA IV een mooie soundtrack gaat hebben, zodat ik niet de moeite moet doen om mijn MP3 in te pluggen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...